Meşe_plmt_sncp: sesine hayranım. Kesinlikle mükemmel hele de yüksek notalara çıkarken. Bende çıkabilmek isterdim.
Meşe_plmt_sncp: yani böyle şarkının kilit noktasında yükseklere çıkmak falan mükemmel bir şey. Dinleyici çok etkileniyor.
Meşe_plmt_sncp: bende denemek istiyorum ama sesime güvenmiyorum.
Meşe_plmt_sncp: tavsiye almak isterdim. Nasıl sesini kontrollü bir şekilde hem yükseltip hem de inceltebiliyorsun ?
Meşe_plmt_sncp: ah.. cevap yazmayacaksın değil mi?
Meşe_plmt_sncp: öyle "görüldüye bile razıyım oppa s.s" yazan salaklardan değilim ben ( Y/N: sadece öyle yazan oppacılar için dedim. Görüldüye bile razı olan shipper veya normal fanlara lafım yok)
Meşe_plmt_sncp: eee nasılsın? Albüm çalışmaları nasıl gidiyor ?
Meşe_plmt_sncp: rahatsızlanmıştın daha iyi misin ?
Meşe_plmt_sncp: neyse gitmem gerek ders başladı. Sonra görüşürüz yani ben gene mesaj atarım
*görüldü*
***********
Meşe_plmt_sncp: he oha yuh tamam bunu beklemiyordum. Görüldü atmışsın.
Chen_dae_21: neden bu kadar şaşırdın?
Meşe_plmt_sncp: şaşırmam gayet normal bence ? Tamam öyle görüldüye bile razıyım oppa s.s yazacak biri değilim ama bende bir fanım ve öylesine mesaj attığım biasım bana cevap verdi.
Chen_dae_21: hmm. Demek biasın benim. nasıl olduğumu sormuşsun iyiyim. Birde sesimi nasıl kontrol ettiğime gelirsek sadece yetenek.
Meşe_plmt_sncp: İyi olmana sevindim. Albüm çalışmaları yoğun geçiyor olmalı.
Chen_dae_21: öyle tabii. Bu arada sesine daim güvenmen gerek sesine güvenmezsen hiçbir şekilde başarılı olamazsın.
Meşe_plmt_sncp: sesine güvenmek? Hmm deneyeceğim tavsiyen teşekkürler.
Chen_dae_21: Bir şey değil. Fanlarımıza yardım etmemiz gerek değil mi ?
Meşe_plmt_sncp: Galiba. Ama ne olursa olsun. Fanlarınız sizi seviyor.
Chen_dae_21: Bizde onları seviyoruz. Onların desteği olmasa bu kadar ilerleyemezdik. Bu arada madem sende fansın. Bize Fanların düşüncelerimi söyler misin bizimle ilgili olanları ?
Meşe_plmt_sncp: Olur. Madde madde yazayım
1- Chanbaek Real.
2-HunHan real.
3- Kaisoo real
4- Sulay real.
5- Kristao real.Bunlar birazı.
Chen_dae_21: Bizi birbirimiz ile mi shipliyorsunuz? Hem ben neden yokum ? Çiftler niye öyle.
Meşe_plmt_sncp: çünkü onlar real. Birbirlerine olan bakışları. Davranışları her şeyinden anlaşılıyor. Ama bence en çok Hunhan ve Chanbaek moment veriyor. Mesela chanyeolun doğum gününde baekhyun 2 yıldır kendini hediye paketi yapıyor. Veya chanyeol doğum gününde o heyecanla falan baek den uzak durunca kafasını eğip öyle durdu. Bunlar sadece yeni olanlar. Onlar her yıl mutlaka sürekli moment veriyor. Hunhan ise nerden başlamalı couple t-shirtler ? Couple bilekliği? Yakın davranışları. Uçakta luhanın sehunun kucağına oturması ? Biiir sürü şey var. Senin olmama sebebin seni shipleyecek üye olmaması.
Chen_dae_21: Anladım. Menejer çağırıyor gitmem gerek baybay
Meşe_plmt_sncp: Baybay ~
Minseok 'dan
Elimdeki telefonumu bırakıp yatağa uzandım. O bana cevap vermişi ve biz konuşmuştuk. Ahh bu çok heyecan verici bir şeydi. Gözlerimi yumdum."Uyumam gerek" gözlerimi yumdum ama hızla atan kalbim yüzünden uyuyamayacağım galiba.
Chen'den
Öyle deme sebebim diğerleri ile konuşmaktı onlar da gelip salona oturunca mesajları sesli bir biçimde okudum.
"Demek fanlar biliyor?" İlk ses en büyüğümüz olan Luhandan geldi.
" ne olacak han ?" Sehun konuştuğunda luhan güven vermek istercesine bize gülümsedi.
" Bizlik bir sorun yok hun. Bu yakın davranışlarımızı soranlara 'Ben grubun en büyük üyesiyim sehun ise en küçük onunla en çok benim ilgilenmem gerek diyerek dikkatleri dağıtabiliriz ama" deyip sustu birsüre luhan daha sonra chanbaek çiftine dönüp " sizin için ne bulmamız gerek ? Çocuklar dikkatli olmalıyız"
Chanbaek ciftinden de alışılmış aynı anda özür ve dikkat edeceğiz sözü geldi.
Bu minik fanla biraz daha konuşsam bir şey olmaz herhalde ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Pretty Fanboy || Chenmin ( 1. kitap)
Fanfictionminseok hayranı olduğu kişiye diğer herkes gibi mesaj yazıyordu. peki Fanı olduğu chen (jongdae) ona cevap verecek miydi ? kitaba yeni başladım. ve seri olacak. her çift için yazılacak~~ lütfen bölümleri beğenip yorum yapın~~