Chen'in ağzından
Ne yapıyorum ben? Bir fan ile instagramdan konuştuğum yetmezmiş gibi birde numaramı verdim? Kesinlikle ölüm fermanımı imzaladım. Gerçi menajer hyung duymadığı sürece sıkıntı yok ama... Bilmiyorum kafam çok karışık.
Onunla konuşmayı bırakmam gerek. Bunu biliyorum ama istemiyorum. O samimi biri ve ben onunla konuşmaya devam etmek istiyorum.
Sıkıntıyla ofladıktan sonra oturduğum yerden kalktım. Yarın imza günü olduğu için dinleniyorduk son zamanlarda çok sıkı pratik yaptığımız için yorgunduk ve ailemizin karşısına öyle çıkamazdık. Bizim için endişelenmelerini istemiyorduk.Biricik yatağımın yanına gelince uzandım, yandaki fazlalık yastığa sarıldım ve gözlerimi yumdum. Bu konuyu daha sonra üyeler ile tartışabilirdim şuan tek istediğim uyumaktı. Gözlerimi rahat bir uyku için kapatırken yüzümde ufak bir gülümseme vardı.
Minseok'dan
Uzandığım yerden kalktım ve salona geçip televizyon izleyen kardeşimin yanına oturdum. Beni takmayıp daldığı dizisine bakarken ilk bölümlerini izlemediğim için anlamadığım diziye karşı kaşlarımı çattım. Güzel bir şeye benziyordu ve bu yüzden adını aklıma tutmalıyım...
Ama benim dizi izlemeye vaktim yoktu ki... Okula git, okuldan gel, yemek yap, işe git, işten gel ve yemek yapıp kardeşinle ilgilen.
Ne mükemmel bir program değil mi? Yorgunluktan hiçbir şey yapacak vaktim kalmasa da kardeşim için değerdi.
Nadiren olan boş zamanlarımın birindeydim ve uyumak istiyorum. Koltukta ki boşluk kısma hafifçe uzandım. Ayaklarımı kendime doğru çekmişken gözlerimi yorgunlukla yummuştum.
Uyumadan önce telefonumu çıkarıp Chen'e iyi geceler mesajı attıktan sonra kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Pretty Fanboy || Chenmin ( 1. kitap)
Fanficminseok hayranı olduğu kişiye diğer herkes gibi mesaj yazıyordu. peki Fanı olduğu chen (jongdae) ona cevap verecek miydi ? kitaba yeni başladım. ve seri olacak. her çift için yazılacak~~ lütfen bölümleri beğenip yorum yapın~~