Бидний буруу бид тэрнийг орхиж явах ёсгүй байсан юм.
Жэйби: энэ миний л буруу тэр өдөр ганцаараагын яах гэж үлдвээ. *уйлах*
Намжүүн: бид бүгдээрээ буруутай.
Жонгүг: манайд ирэхүү гэхэд нь очдог байж.
Жэксон: одоо бүх зүйл оройтчихлоо.
Бүгд дор бүрнээ харамсаж суухад Тэхён л сэтгэлийн шархтай үлдсэнэ бодон сууна.
Энд юү болоод байгааг энхнээс нь тайлбарлий
Намайг Клэйр Денсмор гэдэг. Би 17 настай. Би америк солонгосын эрлиз. Би хүнтэй ярих тийм ч дуртай биш учир үргэлж гэртээ байдаг байсан. Гэхдээ ээж аав хоёр маань намайг сургуульд яв гэсээр байгаад бүртгүүлчихсэн.
Өнөөдөр бол хичээлийн минь анхны өдөр ядаргаатай санагдаж бна.
Доошоо буувал ээж аав хоёр хоёулаа алга. Ширээн дээр мөнгө үлдсныг бодвол гарсан бололтой. Угийн их ажилтай улсууд болохоор гэртэй бараг үзэгддэггүй. Заза там руугаа явий даа.
Сургууль дээр
Багш: намайг дуудахаар ороод ирээрэй.
Би: за
Багш: за хүүхдүүд ээ манай ангид шинэ хүүхэд шилжэж ирсэн танилц.
Анги руу орход ихэнх нь бараг хөвгүүд байх юм. Харваас дүрсгүй юмнууд бна. Зарим нь миний хүйтэн харцнаас айсан бололтой үе үе харцаа буруулна хн өрөвдөлтэй юм.
Багш: тэр бандийн тэнд суучих
Би: за
???: сайн уу намайг Жонгүг гэдэг.
Би: Клэйр
Жонгүг: чи гадаад хэрэгүү
Би: тиймээ *хүйтэн байдлаар ярих*
Жонгүг: чи их дуугай бас хүйтэн юм.
Би: мэднээ.
Жонгүг: чамшиг ийм охиныг анх удаа л харж бна. Баахан царайлаг банди нарын ангид орж ирсэн хэрнээ тоохчгүй
Би: ммм тиймүү.
Энээс хойш бид юү ч ярьсангүй. Тэр чалчаа юм. Би хэтэрхий чалчаа хүмүүст дургүй.
Time skip
Энэ олон хичээлийн араас ашгүй нэг юм гэж цайны цаг боллоо. Чихэвчээ аваад дээвэр дээр гарлаа. Намайг арай илүү тайван байлгадаг газар бол дээвэр ямар ч хүнгүй гэж бодож байсан бодлыг минь тасалдуулж нэг хүн чихэвчийг минь авчихлаа. Хэн бэ.
???: Сайн уу
Би: сайн
???: Нээрээ л дуугүй юмаа. Жонгүг чиний талаар их ярьсан.
Би: хн юү гэж бна.
???: Чамайг их дуугүй хүйтэн хөндий гэж байнлээ.
Би: мэднээ.
???: Мартсанаас намайг Ким Тэхён гэдэг.
Би: Клэйр Денсмор
Тэхён: ммм гадаад байхнээ.
Би: мхн чи ингэхэд энд юү хийж байгаа юм.
Тэхён: агаар амьсгалах гээд л хоол идчихээд агаар амьсгалахаар фантастик байдаг юм.
Би: хэхэ чи их хөгжилтэй юмаа.
Тэхён: чи харин инээхээрээ хөөрхөн харагдах юм үргэлж инээж байгаарай. Нээрээ чи найзтай болсонуу.
Би: одоохондоо найзтай болоогүй л бна.
Тэхён: тэгүүл би чиний найз болий цайныхаа цагаар энд ирж байгаарай за би явлаа баяртай.
Тэрэнтэй байхад их хөгжилтэй юм. Эхний өдөрөө шууд найзтай болчихдог.
YOU ARE READING
Дурсамж
Romanceгол дүр: bts, got7, хэсэг: 12 багтааж магадгүй үйл явдал: үй зайгүй байсан найз минь амиа хорлочихсон. Цаг хугацааг бууцааж болдог бол найзыгаа аврахсан