Második

35 3 0
                                    

Marhajó! Egész nap nem lehetett letörölni a vigyort a kepéről. Ilyenkor néha igazán utálom az életet hogy pont Shawn Mendesért van úgy oda... Nade ő ilyen, és ez nem valtoztat semmin, max az én életkedvemen.

Még jön nekem eggyel azért hogy elmegyek vele. Sok kedvem van hozzá, cseszettjó lesz annyi ideig hallgazni azt az izét a nyomorgó tömegbe.
_________________________________________

Reggel

Az ébresztőtől megsüketülve szálok ki az ágyamból. Legalábbis próbalokztam, de kis idő múlva visszaaludtam.

Valahogy így történhetett az hogy, a nagy kapkodásba, leforraztam magam a kávéval, és ráléptem szegeny Lucifer mancsára... szegény.

Az iskolába menet, azaz rohanva is estem egyet, mert a kibebaszott járda olyan jó állapotban van, hogy a mellette lévő fak gyökereitől göröngydös az egész.

Az első órámat is lekéstem. A tanár örülhetne hogy legalább bementem, de mindegy.

10 perc ordibálás után-hirtelen csak az a baromság jutott eszembe hogy beragdt a zar a kapun, de a tanar sehogysem akart hinni nekem- levágtam magam a hatsó padba és utottan kezdtem piszkálni a fekete szakadt farmerem.

Túl sok minden nem történt ma, azon kívül hogy töri témazárót írtunk, nem tanultam semmit, de szünetbe írtam valamennyi puskát. Ha most elcseszem megbuktatnak. Ja, kössz szépen! Mert nem igaz, hogy pont észre kellett vennie a mögöttem ülő baromarcnak, hogy lesek még el is kerte azt a nyomorult cetlit. Egy "kurva anyád" melléírása után megpróbaltam észrevetlenül hátraadni, mert beköpött volna. Aztán kinyírtak volna otthon. Merthogy a tanár mit pofáz baszottul hidegen hagy.

A nap vegére elég ideges voltam már ígyis amikor drága baratnőmmel eggyüt sétáltunk hazafelé, miközben arról áradozott, hogy milyen szuper lesz az a koncert. Ha akkor nem az utca szélén lettünk volna, biztos kiugrok egy ablakon. Szemforgatva mentem tovább és hallgattam őt.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Jan 27, 2018 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Shawn Mendes? Fúj! Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt