Dalsza Historia Suzan

10 1 0
                                    

Były tam zdjęcia Jeremiego i poprzednich mieszkańców domu na każdym zdjęciu była tylko jedna osoba nigdy nie mieszkała tu żadna rodzina. W szkatułce znalazła jeszcze naszyjnik z dużym medalikiem był on piękny założyła go na szyję. Spodobał się jej bardzo lecz od momętu gdy założyła ten naszyjnik miała pecha...Suzan codziennie spotykał pech. Było to spowodowane tym naszyjnikiem. Raz dziewczynka złamała sobie nogę lub opatrzyła sobie rękę. Nie wiedziała co się dzieje czemu ma takiego pecha, nie przyszła jej myśl że mogła by być to wina naszyjnika którego znalazła w szkatułce. Naszyjnik ten należał do pierwszej właścicielki domu był on przeklęty tak jak i dom. Suzan była silną dziewczyną i miała nadzieję że pech przejdzie sam. Wiedziała że i tak jej nikt nie pomoże. Z dnia na dzień miała większego pecha. Bała się o swoje życie bo było zagrożone. Pech stawał się coraz większy, dziewczyna nie dawała już sobie rady. Znów pojechała do Minam lecz i tam nikt jej nie pomógł więc wróciła do domu. Wieczorem ściągnęła naszyjnik i poszła się umyć. Zapomniała o nim gdzie go położyła, była smutna że zgubiła go bo bardzo się jej podobał...Suzan szukała wszędzie tego naszyjnika lecz na marne przepadł bez śladu. Dziewczyna znów udała się do Minam by poszukać podobnego wisiorka lecz nie znalazła nic co przypominało ten jedyny. Wróciła do domu smutna bardzo przywiązała się do tego naszyjnika. Postanowiła zajrzeć do szkatułki z nadzieją że tam go znajdzie, otworzyła szkatułke a w niej leżał naszyjnik który przynosił Suzan pecha. Dziewczyna bez zastanowienia ubrała go. Była szczęśliwa że go znalazła lecz też zdziwiona jak on tam się znalazł. Naszyjnik dalej przynosił jej pecha. Gdy pech był już dość duży Suzan zachorowała...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 26, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

,, Dom Pełen Tajemnic "Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz