"Ahoj jmenuji se Kim Bridčová a doufám že spolu budeme skvěle vycházet.."
Tak jo Kim vzpamatuj se myslíš si že tyhle kecy budou někoho zajímat jsem si řekla v hlavě po té co jsem se představila. JE to divný každý se na mě tak divně kouká ... no mělo mě to napadnout taky bych byla překvapená kdyby na mou školu přestoupil někdo tak divný jako jsem já.
"Slečno ...slečno Bridčová" Řekl nejspíš můj nový třídní učitel aby mě vzbudil z mého přemýšlení o tom jak mě tu budou všichni nesnášet. Když sem si uvědomila že jsem ze sebe udělala úplnou blbku před celou třídou a to hned první den. Díky Kim že jsi tak blbá, řekla jsem si pro sebe a koukla se po třídě. Všichni se smály ale nepřipadalo mi to jako posmívání spíš jako kdybych řekla nějaký super vtip. Najednou jsem to nevydržela a musela se zasmát taky aspoň na chvíli.
"Tak všichni jsme se pobavili že třído... Kim prosím sedni si vedle Kate.." řekl učitel a ukázal na lavici vedle hnědovlasé dívky, měla na sobě červeno černou košili a světlé džíny s dírama na kolenou. Ani jsem neváhala vzala si tašku a rychle si šla sednou když jsem si odložila tašku a sedla si, chtěla jsem jí pozdravit ale byla rychlejší.
"Ahoj Kim že jo ... já jsem Kate ráda tě poznávám" koukla se na mě a usmála se.
"Ehm jo ahoj ..." odpověděla sem a taky se usmála když jsem jí úsměv oplatila tak začala mluvit o sobě a taky se mě ptala na různé otázky s radostí jsem jí odpovídala byla volná hodina takže jsme si mohly povídat samozřejmě že když jsme mluvily moc tak nás učitel okřikl ale to se stalo málo kdy byli jsme převážně potichu což je divný a velký rozdíl moje stará třída pořád řvala. Když škola skončila tak mě rodiče vyzvedly teprve jsem se přistěhovala a nechtěly riskovat že se ztratím nebo mě někdo unese.Hned když jsem přišla domů tak jsem si vyzula boty a vešla ještě jsem tu nebyla táta a máma chtěly aby jsem byla překvapená a taky že jsem byla ten dům byl úžasnej těšila jsem se až uvidím svůj pokoj když jsem se chystala vyběhnou schody které byli na proti mě tak mě mamka zastavila a ukázala ke stolu chtěla tím naznačit že se musím nejdřív najíst jindy by mi to problém nedělalo protože mamka vaří skvěle ale byla jsem tak natěšená že se mi ani jíst nechtělo. Když jsem se najedla a umyla nádobí tak jsem se otočila na mamku a tátu hned jim bylo jasný že chci vyběhnou schody a najít svůj pokoj a vše prozkoumat táta ale ještě zakroutil hlavou a řekl.
"Já ti tam tašky neponesu" když ukázal na moje tašky s mými věcmi hned jsem vystartovala jako raketa pobrala všechny svoje tašky a běžela najít si pokoj, ani nevím jak jsem je unesla byli fakt těžké. Když jsem vylezla po schodek o rozhlédla se po chodbě tak jsem viděla otevřené dveře. Ani jsem se nenadála a byla v tom krásným pokoji byl to tem pokoj kterej chce každá holka velká postel dveře do vlastní koupelny a další dveře nevěděla jsem na co jsou tak jsem je otevřela a to co jsem viděla bylo úžasný byla to krásná a velká osobní šatna byla jsem z toho úplně hotová protože do doby něž mého otce povýšily tak jsme na takový krásný dům neměly, a najednou jsem v pokoji který vypadal jako pro princezny. Hned jsem skočila na postel vedle který byl stůl a na něm no prostě ó můj bože byl tam počítač a značka jasně že Appl nemohla jsem se vynadívat a tak jsem pootočila hlavu a tam ležel notebook od Applu co se to s tím světem děje. Když jsem se konečně uklidni šla jsem si vybalovat moje věci nestihla jsem to ani vybalit a už byl večer byla jsem tak moc unavená že jsem ani nedala dobrou noc rodičům a šla spát.
O dva měsíce později..
Crrrr crrr slyšelo moje podvědomí ten blbej budík sice nebyla škola a byl víkend ale musela jsem vstávat měla jsem dnes s Kate dohodnuto že půjdeme na nákupy. Vlastně jsou to dva měsíce po mým stěhováním čekala jsem že budu tak klasická nafoukaná kráva ale naštěstí se chovám normálně no snad se ani žádnou krávou nestanu a budu pořád normální. Když jsem se rozhodla vstát z postele tak jsem se šla umýt a pak převléct. Hned po převlečení jsem běžela dolů se nasnídat. Dole čekala mamka s taťkou a jedli normálně o víkendech dělá snídani mamka a já v týdnu protože to vstávám dřív.
YOU ARE READING
Stalker s velkým S
RomanceTento příběh je o sedmnácti roční dívce která je nastupuje na novou školu, ze začátku se jí vedlo dobře ale po dvou měsících se její svět obrátí na ruby.