ေအာ္ Krisရယ္ ဖူးစာဖက္မဟုတ္တဲ့သူကို ရည္းစားထားမိတာနဲ႔ပဲ ခံရတဲ့ဒုကၡကမေသးပါလား။
Annieေရ ဒုကၡကမကုန္ေသးဘူးလားဟ။
အခုေတာ့ကြၽန္ေတာ့္မွာ တစ္ေက်ာင္းလံုးအမႈိက္ေတြလိုက္ေကာက္ေနရတာ။
သနားပါတယ္ငါေလး
"ခ်တ္"
ဘာသံလဲ။ ၾကည့္လိုက္မိေတာ့ Chanyeol
selfieဆြဲေနတာ။ သူselfieဆြဲတာဘာလို႔ကြၽန္ေတာ့္နားလာ႐ုိက္ေနတာလဲ။
"Chanyeol မင္းဘာလာလုပ္တာလဲ"အမယ္သူကမေျဖဘူး။ ဖုန္းကိုတေတာက္ေတာက္နဲ႔ႏွိပ္ေနတာ။
"Chanyeol "
"ေအာ္မင္းကလဲေနပါဦး ငါpostေလးၿပီးေအာင္တင္ပါရေစဦး"
Postတင္တာ။
"Captionဘယ္လိုေပးရင္ေကာင္းမလဲ ေအာ္သိၿပီ အမႈိက္ေကာက္ေနတဲ့ cool guy Krisနဲ႔အမွတ္တရselca ဒါမွမဟုတ္ cool guyတို႔အိေျႏၵေရႊေပးလို႔မရ အဲ့လိုတင္ရင္ေကာင္းမလား"
ေအာ္အခုမွ သူ႔ရည္ရြယ္ခ်က္သေဘာေပါက္ေတာ့တယ္။"ေဟ့ေကာင္မတင္နဲ႔ဖ်က္စမ္း"
"ဘယ္လိုလုပ္မလဲငါကတင္ၿပီးသြားၿပီ"
သူကဖုန္းေလးေတာင္လႈပ္ျပလိုက္ေသး။"ေဟ့ေကာင္ဖ်က္လို႔ေျပာေနတယ္ေနာ္"
"မဖ်က္ခိုင္းပါနဲ႔ကြာ မင္းအမႈိက္ေကာက္ေနရတဲ့မ်က္ႏွာေလးက သနား႐ုပ္ပတ္ေလးကြ ခ်စ္စရာေလးပါ"
"ဘာခ်စ္စရာေလးလဲ ဖ်က္ဆိုအခုဖ်က္"
"ခ်တ္"
"ဟာ Krisေလးစိတ္ဆိုးေနတာေလးကလည္း ခ်စ္စရာေလးကြာ"
႐ုိက္လိုက္ျပန္ၿပီ။ ဒီေကာင္ကြၽန္ေတာ့္ကိုေသြးတိုးစမ္းေနတာ။ ဘယ္ရမလဲ Krisတဲ့။ ေကာင္းေကာင္းေျပာေနတာမရေတာ့လည္း"ေဟ့ေကာင္krisငါ့ဖုန္းကိုမလုနဲ႔ေလ"
ကြၽန္ေတာ္သူ႔ဖုန္းကိုလုေတာ့ သူကလည္းျပန္လုတယ္။ ဖုန္းကကြၽန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္လက္ထဲမွာ။ ကြၽန္ေတာ္အားနဲ႔ဆြဲလိုက္ေတာ့ေနာက္ဆံုးဖုန္းကလက္ထဲပါလာတယ္။ Chanyeol ေလးသူ႔အ႐ွိန္နဲ႔သူေျမႀကီးေပၚဖင္ထိုင္က်တာဗိုင္းကနဲ။ ကြၽန္ေတာ္ကရတဲ့အခြင့္အေရးလက္လႊတ္မခံဘူး။ ဖုန္းကိုလုၿပီး ခပ္ေဝးေဝးသြားကာ သူတင္ထားတဲ့ postေလးဖ်က္မယ္အလုပ္"Kris ဒီမယ္ၾကည့္စမ္း"
Chanyeol လက္ထဲမွာခုနကကြၽန္ေတာ္ေကာက္ထားတဲ့ အမႈိက္ေတြထည့္ထားတဲ့အမႈိက္ေတာင္းေလး။ သူကအမႈိက္ေတာင္းေလးဟန္ပါပါကိုင္ကာ ညစ္က်ယ္က်ယ္ျပံဳးေလရဲ႕။
"မင္းငါ့ဖုန္းကိုမေပးရင္ဒီမယ္ေတြ႔လား "
Chanyeol ကအမႈိက္ေတာင္းထဲက အမႈိက္လက္တစ္ဆုပ္ကိုယူလိုက္သည္။ ၿပီးတာနဲ႔ ၾကဲခ်လိုက္တာမ်ား ပန္းၾကဲေနသလားမွတ္ရတယ္။ ေလကလည္းတိုက္သြားေတာ့ သူၾကဲခ်လိုက္တဲ့အမႈိက္ေတြက ဟိုတစ္စ သည္တစ္စ။"Chanyeol မင္းမယုတ္မာနဲ႔ေနာ္ ျပန္ခ်လိုက္စမ္းအဲ့ေတာင္းကို "
"မင္းငါ့ဖုန္းကိုအရင္ျပန္ေပးေလ ျပန္မေပးအမႈိက္ေတြအကုန္ေနရာအႏွံ႔ဖြပစ္မယ္"
ေနရာအႏွ့ံဖြလို႔မျဖစ္ဘူးေလ ဒါေတာင္အၾကာႀကီးပင္ပင္ပန္းပန္းေကာက္ထားရတာ။"1 2 3ဆိုမွငါ့ဖုန္းကိုမေပးရင္ မလုပ္ဘူးမထင္နဲ႔ေနာ္"
" 1 "
ကြၽန္ေတာ္ဘာလုပ္ရမလဲ အမႈိက္ေတာင္းကိုတစ္လွည့္ လက္ထဲကဖုန္းကိုတစ္လွည့္ၾကည့္လိုက္မိသည္။ ပင္ပန္းခံမလား အ႐ွက္ကြဲခံမလား။" 2 "
"ေပးမယ္ေပးမယ္ ေရာ့ မင္းဖုန္း အမႈိက္ေတာင္းကိုျပန္ခ်"
"ဒီလိုမွေပါ့ Krisရာ"
သူကေတာ့ေအာင္ႏိုင္သူအျပံဳးနဲ႔။ ကြၽန္ေတာ့္ကိုဒုကၡေပးရလို႔ေပ်ာ္ေနတာ။
"ခုနက စိတ္ဆိုးေနတဲ့ပံုေလး႐ုိက္ထားတာ အဲ့ဒါေလးပါတင္ရမယ္"
ကြၽန္ေတာ့္ေ႐ွ႕ကေကာ့ေတာ့ ေကာ့ေတာ့နဲ႔ထြက္သြားတဲ့ Chanyeol ေနာက္ကေနေဆာင့္ကန္ခ်င္တာေျခေထာက္ကိုယားလို႔။
YOU ARE READING
Soulmate[KrisYeol]
Fanfictionဖူးစာေရးနတ္ကကြၽန္ေတာ့္ကိုေျပာတယ္ Cupidပစ္တဲ့ျမႇားခ်က္နဲ႔ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ကံၾကမၼာအရ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ဖူးစာဖက္(soulmate)ကလြဲရင္ က်န္တဲ့သူနဲ႔ခ်စ္ႀကိဳက္ခြင့္မ႐ွိဘူး လက္ထပ္ခြင့္လည္းမ႐ွိဘူးတဲ့ ဒါေပမဲ့ဒီေလာက္လူေတြအမ်ားႀကီးထဲကမွ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕soulmateက သူ.. ကြၽန္ေတာ...