İlk ve son

625 35 34
                                    

Güneş: istemsizce dudaklarımı araladım ve gözlerimi kapadım ve onun beni öpmesini bekledim neden böyle bir şey yapıyorum bilmiyorum ama onu 1 gün değil çok küçükken tanıyormuşum gibi geliyor nedense.....

Deniz : demek ki onu öpmeme izin vermişti hiç beklemeden dudaklarına yapıştım o an hissettiğim şeyde kalbim çıkmaya başlayacaktı.... o bana karşılık vermiyordu oysaki

Güneş : dudaklarıma yapıştı ölecek gibi oldum ona karşılık veremiyordum vermem de hataydı zaten ama onu öpmek istiyor muydum ?
- belki
Bu zaten ilk ve sondu bir an ona karşılık verirken buldum kendimi BEN NE YAPIYORUM !!!

Deniz : bana karşılık veriyordu ama artık o güzel dudaklarından ayrılmam gerekti durdum... ama hala dudaklarımız birleşikti yavaşça ondan ayrıldım ayrılmak istiyor muydum peki ?
- hayır
Güneş : beni artık öpmüyordu durdu ve dudaklarımızı birbirinden ayırmadı onun dudaklarını hissetmek çok garip bir histi güney ile sevgilim olmasına rağmen onu en fazla 3 defa öpmüştüm o beni her seferinde öpmek istesede ben izin vermezdim.

Deniz: ondan ayrılınca bana bakıyordu ben de ona o mavi gözleri benimkinin içine bakıyordu.

Güneş : sadece ona
" neden yaptın ?" Dedim.
Deniz ;  bilmiyorum hadi ben yaptımda sen neden bana karşılık verdin ?

Şimdi ne diyecektim ben ya bilmem cazip geldi o güzel dudakların ondan mı diyecektim ve şöyle dedim ;
- bak deniz bu İLK VE SONDU ! Dedim bağırarak 

Deniz : bana bağırdı hayal kırıklığına uğradım ve ona ;
- özür dilerim bu bir HATAYDI ama biliyor musun bu öpücük ölene kadar en özel öpücük olarak kalıcak dedim ve arkamı dönüp gitti. Üzülmüştüm.... hem de çok

Güneş ; dedikleriyle cidden üzüldüğü belliydi ama umrumda değildi . Sessizce kapıyı açıp yukarı çıkıyordum ki birden ışıklar açıldı.....

☄️☄️☄️☄️☄️☄️☄️☄️☄️☄️☄️☄️☄️

İlk kitabım affedin hatam mutlaka var ...
Yeni bölüm bu akşam gelicek ☄️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

🌙 zıt okullar 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin