💕1💕

34 4 0
                                    

23.11.2017
Sandra's POV*
Obudził mnie budzik , zresztą jak co rano , kurwa zawsze muszę się budzić gdy akurat mam ten jeden z moich „ proroczych „ snów .
Wzięłam do ręki telefon i sprawdziłam godzinę :6:05
budzę się tak co rano i już się do tego przyzwyczaiłam , dlatego wstaje , ubieram za dużą bluzę i skarpetki , po czym robię luźnego koka i schodzę na dół . Zastałam tam moją matkę która wszystkiego się czepia .
- Hej
- No cześć - nie lubię rozmawiać z tą kobietą
- ja muszę już iść do pracy , trzymaj się cześć - ucałowała mnie w policzek i wyszła . Po jej wyjściu zrobiłam sobie herbatę i coś do jedzenia , poszłam z tym do pokoju i zaczęłam sprawdzać „ social media „ . Po spokojnym śniadaniu była już 6:45 - baaardzo wolno jem . Odłożyłam telefon i poszłam pozmywać to co nabrudziłam . Następnie wykonałam całą poranną rutynę ( łazienkową ) i znalazłam się przy szafie , ubrałam na siebie :

 Następnie wykonałam całą poranną rutynę ( łazienkową ) i znalazłam się przy szafie , ubrałam na siebie :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

oraz zrobiłam lekki makijaż . Była już 7:30 więc szybko spakowałam torbę , ubrałam buty i kurtkę i wyszłam z domu . Po drodze włożyłam słuchawki do uszu i włączyłam sobie Alana Walkera . Po 10 minutach marszu byłam już pod budynkiem szkoły . Wyjęłam słuchawki i włożyłam je do torby , a telefon do kieszeni . Weszłam do szatni , gdzie zastałam moją przyjaciółkę Olivie . Przyjaźnie się jeszcze z Lukiem ale on przeprowadził się rok temu i nadal utrzymujemy kontakt .
- Hej - powiedziała Olivia przytulając się do mnie
- Hej - oddałam uścisk , po czym zdjęłam kurtkę , przebrałam buty i ruszyłyśmy pod klasę . Pierwsza biologia z wychowawcą ... szczerze mówiąc nie lubię tej baby . Pogadałam chwile z Olo i zadzwonił dzwonek . Lekcja zapowiadała się nudno , ale nagle do klasy wparował brunet o czekoladowych oczach , miał śliczny uśmiech na twarzy i słodką „ kiteczkę „ był wyskoki , chudy i nawet trochę umięśniony - podsumowując z wyglądu dla mnie idealny .
- Przepraszam za spóźnienie , ja nowy jestem - powiedział trochę za pewny siebie
- Acha No tak , siadaj tam gdzieś gdzie chcesz .
Zobaczymy czy zgrywa tylko takiego ułożonego i grzecznego , czy naprawdę taki jest , lekcja toczyła się dalej a ja nie zwracałam za bardzo uwagi na to co mówi nauczycielka tylko przeglądałam insta .

Oto 1 rozdział , zobaczymy jaki będzie brunet z charaktetu , pewnie i tak domyślacie się kto to Haha .... widzimy się w następnych rozdziałach papa <3

Love the way You lie |L.D|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz