Zlý sen

12 3 4
                                    

O pár dnů od vyhození ze smečky se Ben chtěl schovat než přijde silná bouře. Z dálky viděl malou jeskyňku. Co nejrychleji běžel aby se schoval ale náhle uviděl skupinu vlků, kteří se schovávali v jeskyni před bouří. Zastavil se a říkal si: mám se jich zeptat nemám. Mám utéct nebo ne. Je to těžké rozhodnutí ale skusím se jich zeptat jestli mně tam pustí nebo ne. Když jsem se jich chtěl zeptat tak na mě vyběhli tři vlci. Rovnou na mě zaútočily já se chtěl domluvit ale když nechtěly fajn. Potom co jsem je zabil tak tam byla už prázdná jeskyně celá pro mně a můj zadek. No tak už bych mohl jít spát jsem celkem unavený. Tak najít si vhodnou polohu ke spaní. Chrrr chrrr chrrr... Co to. ááááááá pádám!!!!!! Pomóc!! Co to bylo jen sen? Zvláštní. No tak nic chrrrr chrrrrr. Co né! Nezabíjej mně né!! Co? Už zase já se snad nevyspím! Dám tomu poslední pokus. Chrrrr chrrrr. Já na to kašlu!!! Jdu se projít naštěstí už skončila bouřka. Jé to je krásný les! Hodně barevný takový duhový jsou tu samý králíci, ptáčci, zajíci a lišky. Co? Temná strana né! Né! Lidi to nejhorší na celém světě zabíjí pro radost loví co chtějí ubližují přírodě a hubý naše rasy vlků. Musím odsud pryč a co nejrychleji. No to si děláš ..... Další bouře a Uf! Jeskyně. Cože mrtvé mládě ale to jsem já neudělal tak kdo? Hahahahahá to jsem byl já tvoje druhé já. Já jsem to mládě zabil. Máš takové štěstí, že jsem tvoje druhé já jinak... Co jinak by si mě taky zabil haha to si jen myslíš ty jsi jen silnější. Já jsem mazanější a chytřejší na mně by si neměl, protože svaly a síla jsou na nic chytrost a mazanost to je teprve vončo. Tak se stáhni nebo... Nebo co? Tak počkat je to jen sen. Celé to byl sen. Áááá byla to pravda. No tak a teď už spát.

Jo malá připomínka nechci urážet nikoho kdo bude napsán v této knize😇

Vlčí zabiják Kde žijí příběhy. Začni objevovat