Mainin ära ka seda, et siin tekstis võib olla lihtsalt liiga palju ropendamist ja vahel
ENJOYY!!! :D
***
Ma kõndisin rahulikult mööda linnatänavaid.Kõndisin mööda prügikastidest ja teistest inimestest, kes olid nagu mina. Imelik on see, et see tänav on nagu kodutute tänav, siin on nii palju kodutuid. Lõpuks leidsingi selle, keda mul vaja oli.
"Tom" vaatasin tema poole ja prantsatasin tema kõrvale maha.
"Jah?" vastas ta.
Tom on mu lapsepõlvesõber. Tegelikult on ta päris nimi Thomas, aga ma kutsun teda Tommyks või Tomiks. Meid visati koos kodust välja ja siin, Peace Streetil me siis elame. Pargi pingil või Prügikasti kõrval. Silla all või mahajäetud majas. Iga öö erinev koht.
"Mul on su abi vaja" sosistasin vaikselt.
"Jah?" Ütles poiss minu poole vaadates.
"Kas sulle ei tundu imelik, et just siin tänavas visatakse lapsi kodust välja nende viieteistkümnendatel sünnipäevadel?" Küsisin enne abi palumist.
"Tundub aga nagu ei tundu, niiet mis abi?" Vastas Tom.
"Põgeneme siit" sosistasin talle vaikselt kõrva.
Thomas hakkas naerma.
"Sa tõesti arvad, et pärast 57 karistust on sul just nüüd vaja jälle Derekiga karmile jutuajamisele sattuda? Sa juba tead, siit sa ei pääse, 58 karistust võrdub reaalne surm" ütles poiss.
Surma tegelikult sellest ei tulnud. Surma all mõtles Thomas suurt õiendamist. Derek polnud tegelikult suurem asi õiendaja, kuid tema boss Lizzy küll.
Peace Streetil on reeglid:
1. Siia saab kolida alles 21 aastaselt
2. Kõikide perede alla 16 aastased lapsed jäävad 15 aastaselt kodutuks.(keegi ei tea miks)
3. Kui sa siin oled, siis sa ei lahkuNeid reegleid pole keegi kuhugile kirjutatud ega keegi pole neid mulle ka öelnud, vaid räägin oma kogemustest. Nt: tahtsin siia kunagi kolida, kuid mind ei lubatud, kuna olin liiga noor. KÕIK inimesed, kes sellel tänaval kodutud on, on jäänud koduta 15 aastaselt. Nagu eelnevast jutuajamisest teada, olen ma proovinud siit 57 korda põgeneda, kuid see pole õnnestunud.
Tegelikult te kindlasti mõtlete, et mida v*ttu Venus(pole siiani oma nime maininud...), tänavalt ei suuda põgeneda? Ei suuda jah, see on reaalselt piiratud valvuritega, kuid mul on üks nende seast olev sõber, kes pööras ka ära. Ta hakkas hulluks lihtsalt.
Peace Street ei meenuta tegelikult tänavat kuigi palju. See on pigem nagu pisike aiaga piiratud küla. Peace Streedil elab 100 inimest. Neid on nii vähe, kuid samas ka palju.
"Äkki mul seekord veab?" Küsisin lootusrikkalt.
"Venus, sa ütled seda iga kord, kui teed uue katse, mis mõttega sa siit nüüd välja saad?" Naeris Tom.
Enne kui olin hakanud midagi ütlema segas ta mind.
"Sa oled siin olnud juba 4 aastat, saa aru, sa ei pääse siit" ütles ta tõsisemalt.
"Sa oled juba nagu Derek" naersin ma.
Tom pomises midagi "midaiganes" sarnast ja läks siis arvatavasti Peace pagaritööstusesse oma ühte eurot kulutama.
Ma olen unustanud täielikult mainida, et me saame tööd ka teha, selleks, et raha saada. Me peame talu loomade eest hoolitsema, enamasti hobuste ehk neid pesema, kammima, riietama ja nende väljaheiteid koristama. Kui teiste loomade eest hoolitseme, siis on need tavaliselt lehmad, lambad või sead. Eks Peace Street ole selline maakoht. Aastas saab teenida tööga kuni 100 eurot. See on väga vähe aga kui seda veidi vähem raisata, siis saab aastas säästa 50 eurot. Mul ei ole hetkel sentigi ja ma elan Tomi raha eest. Võinoh, kui ma midagi teenin, siis annan talle aga tavaliselt ostab ta pagaritööstusest 1 euro eest 3 baguetti. Baguetid kehtivad kuni kuu aega seega kui ta järgmine päev ka raha teenib ostab ta selle eest paki juustu. Siis sööme juustuvõileibu kuu aega ja järgmise kuu alguses see kõik kordub.
Päris igav elu meil, või mis?
Meil on tegelikult veel üks reegel millest ma alles hiljuti Dereki kabinetis teada sain... khkhm
"Sa ikka tead, et 58 karistust võrdub aasta aega rahata olemine?" Küsis Derek aknast välja vaadates.
"Kas siit tõesti kunagi pääseda ei saa, jah ma tean muideks, räägid seda juba 57-mendat korda mulle" turtsusin.
"Siit saab, siit saab. Kui oled kindlas vanuses, siis saadetakse sind kas kuskile orjaks või tapetakse siin koha peal. Kui Lizzy siis ka juht oleks, tapaks ta su koha peal ära. Kuna kahe kuu pärast valitakse uus juht, siis soovitan sul uue juhiga tutvuda, kuna siis see mõjutaks karistusi, vangistusi kui ka seda valimise värki" rääkis Derek.
Mulle tuli meelde, et homme valitaksegi Lizzy asemele uus juht.
"Kas tahad?" Küsis Tom eikusagilt välja astudes minu poole juustusaiaga.
"Ikka, ikka" vastasin nördinult.
Sõin rahulikult kuni mu pea kohal pirn põlema süttis.
"Tom, Tom, Tom mul on mõte" kiljusin.
Tom naeris.
"Jälle tahad põgeneda?" Turtsus Thomas.
"Peaaegu"
"Ossa raisk, see on küll esmakordne juhus, kui sul on mõte ja see pole ära põgenemisest" rääkis poiss sarkastiliselt.
".............
YOU ARE READING
Behind the Gate// EESTI KEELES
Teen FictionLugu on aset leidnud aastal 2030. Peace Streetil visatakse kodust välja lapsi nende viieteistkümnendatel sünnipäevadel. Nad jäävad siis aia taha ja ei saagi sealt. Seda hakkavad uurima kaks ühekstateistkümne aastast isikut. "Angels can fly" She w...