Kde to vlastně jste?

110 19 1
                                    

Jak již název napovídá, jsem Veronica Delacour a jsem v 5 kastě. Je mi 19 let a zpívám se svojí sestrou, které je 17 let. Ona hraje na housle či klavír, jak si kdo objedná. Mám moc ráda tancování, a jelikož nejsme tak chudí, chodila jsem do tanečních. Moc se mi tam líbilo.

Ale teď zpět k otázce:,, Kde to vlastně jste?'' Jste v mém deníku. Společně budeme prozkoumávat můj příběh. A jaký vlastně? Je mi, jak jsem již zmínila, 19 a proto jsem se přihlásila do selekce. Nejsem jedna z těch co chce korunu, peníze, moc nebo slávu. Přestože jsme bohatší, nestačí to na to abych někdy jela do paláce, nebo abych viděla prince na živo. Tak je milí, krásný a vtipný,i když mu asi napsali scénář. Co teprve na živo. Mám ho ráda. Otec pochází z Francie a odtamtud si přinesl víru. Víru v Boha. Křesťanství. Naučila jsem ctít a milovat Boha. Proto pro mne nebylo těžké naučit se mít ráda prince, kterého jsem taky nikdy nepoznala. A proto jsem se přihlásila. A do jakého z těch dvou jsem se zamilovala? To je tajemství. Možná jindy.

Jistě si říkáte, co jsem to zase vymyslela? Takže, já nic nevymyslela, jen jsem se přihlásila do Selekce. Do Dvojí selekce. A tam bylo, že si máme založit něco jako deník k naší postavě. A tak tu je. Snad se vám bude moje postava líbit.

Veronica Delacour aneb já a selekce Kde žijí příběhy. Začni objevovat