Za pár dní bude ples a my musíme mít šaty. A nejen ty, ale i boty a nějaký šperk. Co si asi mám na sebe vzít?
Lena a Judite se mě zeptaly, zda budu chtít pomoct, ale já ji odmítla. Jsem při vybírání celkem nerozhodná ještě k tomu někoho kdo mi pořád říká:,, A co tyto?" nebo ,,Máme tu další a další." To fakt ne.
No, nejdřív jsem se koukla do skříně. Tam byly věci jen na denní nošení. Nic vhodného pro Vánoční ples.
Karel pak mě něco napadlo. Naštěstí mě babička učila kreslit. Takže jsem popadla první papír, který jsem měla po ruce a začla jsem kreslit.
Poté jsem zavolala na služebné. Do vteřiny tu byly. Jsou fakt dokonalé:,,Holky, mám tady návrh. Mohly byste to do plesu udělat?,, No,klidně i do večera. Akorát pojďte prosím s náma. Kvůli látce, různým střihům a drobnostem." ,,Tak jo."
Tak tady jsou:
No, nejsou dokonalé?
No, teď boty a šperky.
Ty jsme vybraly s holkama, až druhý den ráno.
Chtěla jsem nějaké boty na nižším podpatku, kvůli tanci. Z vlastních zkušeností vím, jak to s vyšším podpadkem bolí.
Tak jsme skončily u tohohle:Jsou celkem hezké a hlavně pohodlné, takže bolest nohou se o pár procent zmenšila. A i kdyby se někomu nelíbily, tak stejně nebudou
pod těma dlouhýma šatama vidět.No a teď šperky. Asi bych si vzala nějaký safír, aby to ladilo k šatům. Po dlouhém přebírání šperkovnice, návštěv šperkaře v paláci a dalších miliardy míst jsme vybraly toto:
VCelkem se k tomu hodí. Tak tohle všechno si na sebe vezmu. Už se těším.
Tak snad je to hezké. Užijte si den
Verča
ČTEŠ
Veronica Delacour aneb já a selekce
FanfictionAhoj. Možná mě znáte z nějakých slavnostní, ale spíš ne. A kde to vlastně jste? Odpověď dostanete uvnitř.