Ahojte , volám sa Samantha ale volajte ma Sam . Mám zelené vlasy a modré oči a mám 16 rokov . Môj o rok starší brat Alex má 17 . Naši rodičia sa o nás nezaujímajú. Na sviatky nám dajú peniaze , povedia niečo pekné si kúpte a to je všetko. S bratom mám dobrý vzťah . Sme ako rodina celkom bohatý .
************
Crrrrrrrn.Crrrrrrrn.Crrrrrrrrrn. Do pekla kto mi volá o desiatej ráno veď ja ešte spííím. Lea. Moja BFF . " áno čo sa deje ? Prečo mi voláš teraz ved vieš že ja ešte spíma ty to dobre vieš ! " " noooooo ja len tak že či by sme dnes nešli s partiou von . Chápeš . " Kokso Lea aaaaaaaach no dobre kedy ? Kde ? " " pri fontáne " " ok čau vidíme sa tam ". Keď už som hore tak idem rovno zobudiť aj brášku , no nie že on si bude spať a ja budem už hore no to teda nie . " Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! Ségra to si bola ty ?! To ti nedarujem !!! Kde si ty zmrdka ?! " ja som sa zatial čo on vstane išla do sprchy ale zobudil sa skôr ako som čakala no nevadí . Asi počul ako tečie voda v kúpeľni tak išiel dom mojej izby kde ma aj počkal zakedy výjdem . Ja som sa dosprchovala a omotala si okolo seba uterák . Brat zostal v šoku ale potom sa prebral a začal ma naháňať po celom dome . Klop klop klop klop. Koksooooo . Som skoro z kože vyletela . Išla som otvorit ale keď som uvidela kto tam stojí zabuchla som mu dvere pred nosom . Brat pochopil a tak išiel otvoriť on .