Эхлэл
..5.00 ашгүй хичээл тарж сургуулийн хонгилоор юм бодон алхавБи бол анагаахын 2р дамжааны оюутан Кан Наёон үнэхээр энгийн хүн .. Бөгсөө шүргэсэн урт хар үс нарийхан давхраатай урт нүд жижиг хамар туранхай дундаж бие... харин ганц онцгой зүйл гэвэл. Би БУГОМД үнэхээр хайртай . Энийг би фэний хайр гэж боддоггүй... зүгээрл хайртай .. Гэвч би тэрэнтэй нэг ч таарч байгаагүй хэд хэд уулзахыг оролсонч бүтэлгүйтсэн. Энэ удаад заавал уулзах болно хараад шууд сэтгэлээ илчилнэ.. 2хон хоногийн дараа fanmeeting болношүүдээ.
Өглөөө эрт босож баахан юм цээжилснээс болоод ч тэр үү толгой бага зэрэг өвдөнө. Хартал гэгээ бага зэрэг тасарч оюутнууд шуугилдана. *гадаа сайхан байна*
?-Наёонаа гэж орилсоор нэг залууг чирэн гүйж ирэх мөр хүрэх шаргал үстэй өөдөөс малийсаар ирэх охиныг харж хэсэг саатав.
*тэр бол Хэжин бид дунд сургуулиасаа найзласан бөгөөд анагаахд орохдоо ч хамт орсон ба бид одоо 2р дамжаа . Харин чирсээр гүйж ирж байгаа залуу бол түүний найз залуу Жонсүк тэд үерхээд бараг 1жилийг ардаа орхиж байгаа тэр харин биднээс 3 ах ..
Хэжин- Дуудаад байхад сонсохгүй юм
Би- Чимээ их байна. Сайнуу 2оо *инээх*
Жонсүк, хэжин- Сайн2
Би- Хичээл чинь эрт тарсан шиг*үг таслах*
Хэжин- Чамайг отож байлаа *инээх*
Г.м ойр зуур яриа өнгөрүүлж байтал утас дуугаран автал.
?- Наёонаа тарснуу?
Би- тиймээ харин чи ?
?- тх Хэжин Бёнсү 2 ирнэ гэсэн мэдсэнүү?
Би- аан би Хэжинтэй хамт байна . Удахгүй очноо byee
?-за *таслах*
Тэрнийг Юмин гэдэг бөгөөд Хэжиний адил миний сайн найз бид хамт амьдардаг ба тэр SM энтийн трэйний.
Хэжин- сая Юминаас сонссон биздээ явхуу?
Бид- Заа
Гэж хэлхэлдсээр бид манайх руу алхав.
Хэжин- Ядарч байна уу? Хонгор минь би зүгээрээ чи явж болно.
Жонсүк-Зүгээрдээ хамт явья замдаа аюултай
Хэжин- Ойлголоо *нүд ирмэх*Тэр 2ын нялуурхыг сонссоор явж байтал урд талд бөглүү чимээ гарав.
Гэгээ тасарч байсан учир сайн харасангүй нүдээ онийлгон ширтэж байтал хүний ёолох чимээ гарав. Ойртон харвал хүн дугуйнаас унасан байх ба гараа барин гар нь гэмтсэн бололтой. Би ч сандран Хэжин Жонсүк 2ыг эмийн сан явууллаа
Би- Уучлаарай гараа хөдөлгөж болохгүй шүү
Нөгөө хүн толгой дохисоор гараа барина
Хэжин Жонсүк 2 ирж бид түүнд анхны тусламж үзүүлээд царайг нь хартал хар малгай масктай байх ба өндөр тэгшхэн хамар нь л хальт харагдана. Нөгөө хүн баярлаж байгаа бололтой бөхийсөөр хурдхан явлаа бид ч замаа хөөв.Гэрийн хаалга татмагц хоолны үнэр хамар цоргино :)). Мэдээж Бёнсү хоол хийж байгаа...
Бёнсү бол бас л тэдний адил миний найз надад 5сайн найз байдаг ба 2нь өөр улсад байдаг . Бёнсү биднээс нэг эгч ба биднээс арай хөөрхөн хоол сайн хийдэг гадаад харилцааний ангийн 3р дамжааний оюутан .
Юмин- Ашгүй хурдан ирлээ шүү .гээд бидэнтэй мэндлэв. Бид ч хариу мэндэллээ.
Бёнсү хоол барьсаар орж ирэхдээ
- Жонсүк эвгүй байна уу? Чи явж болноо би түүнийг хүргээд өгч болно шүүдээ *инээмсэглэх*
Жонсүк- Зүгээрдээ *хариу инээмсэглэх*
Бид- Хоолоо хурдал Бёнсү онни *муухай инээх*
Бёнсү- Ойлголоо *муухай инээх*
Ингээд бид хоолоо идэж хөгжилдсөөр тэд явж Юмин бид 2 унтав.
Өглөө болж босоод хартал Юмин өөрийгөө бэлдэж байв *эрт явах юм байхдаа*
Би- Юминаа ясан эрт боссон юм эрт явах юмуу?
Юмин- Үгүйээ би өнөөдөр БигХит орно магадгүй Юнгитэй таарах байх *инээх*Тэр Юнги буюу Шюгад хайртай жирийн нэг фэн охин ч аз болж тэд танилууд болоод амжсан. Тэдэнд одоо цаг хугацаа л хэрэгтэй.
Би-зза би тэгвэл цай уулгүйгээр явлаа.
Ингээд бид тус тусынхаа юмыг бэлсээр зэрэг гарч зам замаа хөөв.Бёнсү бид 2 нэг кафед ажилладаг бөгөөд бидний ээлж учир эрт очиж юмаа бэлдэнэ.
Ингээд ажилдаа ирж хувцасаа солиод юмаа бэлдэж байтал хаалганы хонх дуугаран нэг хүн орж ирэв
...
Тэр хүн бол ПАГ БУГОМ . Үнэхээр царайлаг гэгээлэг хүн юм . Миний зүрх хэмээ хэдийн алдан амьсгалахаа ч мартан гөлөрч зогсов.
Гэтэл тэр - Уучлаарай?
Гэж хэлэн ухаан оруулав тэр харин юмаа авч явхаар бушуухан захиалж мөнгөө төлөөд хаалганы урд ирж зогсоод арагшаа надруу харж зүгээрл ИНЭЭМСЭГЛЭЭД гарч одов би энд харин хэдийн ертөнцөөс тасарч гөлөрнө *үнэхээр төгс инээмсэглэл *...
A.n анхны өгүүллэг болохоор дэмжиж туслаарай :>> сэтгэгдэлээ сайн үлдээгээрэй
Хичээнээ :)) дараагийн хэсгийг өнөө орой оруулнаа хайртай шүү :^
YOU ARE READING
GOD BLESS U K
Romance-Зүгээр л нэг фэнийг хайрлаж болно гэж үү? Хэзээ ч хүрч чадахгүй оргил байхад? -Чи тэр оргилийнхоо дээр хэдийн хүрчихсэн.... би чамд хайртай...