Öncelikle merhaba ben Berk. Uzun zaman önce annemle babam beni terk etmişler. Neden terk ettiklerini bende bilmiyorum işte benim hayatım yetimhanede başladı. Yetimhanede iken bir arkadaşım olmuştu kimse benle konuşmuyor aksine herkez bana saldırıyordu o arkadaşımın ismide Çınardı. Çınarda benim gibi dışlanıyordu ve biz birbirimizle tanışıp en yakın arkadaş olduk. Başımız belaya düşse ya o bana yardım eder ya ben ona yardım ederdim. Ama bir gün benim başım belaya girmişti ve bekledim bekledim gelmedi. O günden sonra bir daha görüşmedik zaten biz kardeştik ne olduda ayrıldık gelmedi diye düşündüm. Yetimhane müdürü çok sinirliydi odasına izinsiz ya da izinli gireni parmaklıklı kutuya sokuyordu o yüzden onada soramadım. Yetimhanenin hizmetçileriyle karşılaştım. Hizmetliye sordum ve cevabı şöyle oldu"Çınara 3 gün öne araba çarptı sağlık hastanesinde yoğun bakımda"dedi. Ben o kadar üzülmüştüm ki sanki kendi kardeşime araba çarpmıştı ve o gün yetimhaneden gizlice kaçarak hastaneye gittim ama beni almamışlardı. hizmetliye olayı anlattım ve beni temizlik sepetinin içine koydu. Gizlice Çınar'ın odasına girdim ve her tarafı yaraydı saat geç olmadan yetimhaneye gittim ve odane yakalanmıştım kapının önünde müdür vardı kesin hizmetli söylemiştir dedim ve bir baktım bütün çocuklar yetimhaneden çıktı. Müdür bana azcık yaklaştı ve dedi "Senin yaptığın bu hareketine kızmadım hatta tek sen deyil bütün yetimhane gidelim"dedi ben çok şok olmuştum.
DEVAMI GELECEK BÖLÜME