O kızı gördükten sonra Çınar beni yanına çağırdı. Bana dedi yeni gelen kız Eylül güzel mi dedi. Bende hayır dedim ve Çınar bana "Ben galiba Eylüle aşık oldum" demişti. Ben ne yapacağımı şaşırmıştım bende o kıza aşıktım galiba. Ama Çınarın Aşık olduğunu öğrendikten sonra hayallerim kırılmıştı. Çınarın aşık olması benim aşkımı engelliyordu iki seçeneğim vardı ya aşkımı ilan edip Çınarla arkadaşlığım bozulacak ya hiçbir şey söylemeyip aşkım içimde kalacak. Bu benim hayatımda en büyük kararım olabilirdi Eylül mü Çınar mı. Hiç bilmiyordum kafam çok karışıktı ve müdürün neden bize öyle iyilik yaptığını anlamıştık meğer müdürümüz kansermiş. Bize eskiden yaptıklarına mı sevinelim son iyiliğine mi üzülelim. Ama biz üzülmüştük çok üzülmüştük her şey neden bu kadar çok çabuk gelişiyordu. Müdürümüzün evine yetimhane olarak ziyarete gittik. Müdürün o gün ilk defa gözünden yaş damladığını görmüştüm. Karısı müdür uyuyunca bize bir şey anlattı "Kocam küçükken babası onu dövdüğü için bu kadar sinirli olduğunu bu yüzden içinde tutup sinirden kanser oldu" demişti. Ve bize neden böyle bağırdığını anlamıştık o zaman. Müdürün hastalığından dolayı yeni müdür seçimi yapılmıştı. Yeni müdür bir bayandı. Müdür iki gün sonra acile kaldırıldı durumu çok kötüydü!
DEVAMI GELECEK BÖLÜME