part8

4.7K 191 3
                                    

Part 8⃣
ISTERI SIMPANAN

▶ VEENA

Kenapa??kenapa sy sakit hati ni??bukan ini ka y sy mahu??bukan ini ka y sy mahu...kahwin kan Letto dgn Tamara dan lahirkan anak utk Letto...

Dear heart...kenapa kau sakit??😭😭😭bukan ini y sy mahukan...tp hati sy sakit di tipu..

Alang2 kau rampas laki sy Tamara..sy akn rampas anak kau nt..

Masa sy offer jd madu sy betul2 kau trep suci..nda layak la kunun..tp apa??kenyataan nya sy nampak kau berdua duaan dgn Letto di belakang sy..

Kau nda layak dpt simpati Tamara..kau nda layak jd isteri Letto..kau hanya SIMPANAN..bila perlu kau d guna..bila sudah dpt apa y sy mahu..sy nda mahu tgk muka kau lg...

Sakit tamara...sakit sy rasa..sy percaya kau selama ni.sy mau jaga kau sy sudah syg kau..tp kau buat hati sy sakit...

Patut kau terima saja lamaran sy hari tu..nda perlu selindung hubungan kamu..😭

Tok tok tok

"Veena"

Cepat2 sy lap airmata sy bila sy dgr suara MIL sy di luar..sempat sy cuci muka mau kc sembunyi tu mata sy y merah

"Ma..masuk la"bilang sy

MIL sy dudik depan sy..perlahan sy labuhlan punggung sy di sofa

"Veena..sbg perempuan .. mama tahu ini semua berat utk kamu..tp ini pilihan kamu sendiri..mama harap..jgn ada hati y terluka..masing2 jaga perasaan.hidup bermadu ni bukan senang syg"bilang MIL sy

"Dont worry ma..sy tahu apa sy buat..mama rehat laa.hari ni sy tgk mama banyak bergerak

"Veena..."

"Ma...rehat la..sy ok"balas sy..

Sy malas mau dgr ceramah MIL sy sudah la hati sy sakit..ini time juga dia mau bceramah.

Puas sy paksa mata sy tdur..tetap nda boleh..sy tgk jam mahu jam 3pg sudah.

Tekak sy rasa haus pula..pelan2 sy keluar..sempat sy tgk arah bilik Tamara..dr celah bawah pintu kelihatan bilik tu gelap..

Muncul lg sakit hati sy..mesti dorg dua....arghh!!!

Cepat2 sy melangkah ke dapur..sy buka peti sejuk terus sy teguk sampai setgh air dlm botol

Bodoh nya kau veena..sakitkan hati sendiri..kalau la sy dgr cakap Letto..mungkin sy nda rasa sakit begini..

Arghh kalau sy nda buat begini jd nya lagi teruk..silap2 dorg dua kawin senyap2 di belakang sy..

Dan Letto kc tinggal sy mcm bgtu sj..tamara senang2 rampas segalanya dr sy..

"Ok veena..tarik nafas..apa pun .... y kau buat skrg ni betul..lebih baik dorg depan mata ko dan ko boleh control dorg.ok cool down veena..biar dorg tahu..apa y akn ko buat"

Sy bilang dgn diri sy sendiri..siapa lg y mau bg sy semangat selain diri sy kan.

Sy mau balik masuk bilik..samar2 sy nampak cahaya tv di ruang tamu..

"Mama blm tdur ka??org tua ni kan.."terberhenti sy bercakap bila sy perhatikan sosok tubuh y terbaring di sofa..

Letto??knp dia d cni??

Kesian sy melihat Letto tdur di sofa..

Mungkin betul sy salah faham dgn dorg..

"Ahh !! Jgn kesian Veena..ini trik durg mau kc kabur tu mata ko ja..sengaja tu pura depan ko"bisik hati sy

ISTERI SIMPANAN (SABAHAN) COMPLETEDWhere stories live. Discover now