Violet

4.8K 527 17
                                    

ကိုက်​ခဲမှု​ပေါင်းများစွာဖြင့်နိုးထရ​သောမနက်​ခင်းသည်​ သက်​​တောင့်သက်​သာမရှိ.. ပိုဆိုးသည်​က လက်​ရှိတည်​​နေရာကို​ဝေ့ဝိုက်​ကြည့်မိ​သောအခါသူများပိုင်​နက်​ဖြစ်​​နေသည်​က ပိုစိတ်​မသက်​သာ​စေသည်​ ...

မ​သောက်​ပဲမူးရသည်​ကဤမနက်​ခင်းမျိူး ...

​ရှေ့တည့်တည့်တွင်​ ရုပ်​တုတစ်​ခုနှယ်​ လက်​ပိုက်​ကာ​စေ့​စေ့ကြည့်​နေ​သော Chanyeol ၏ရှုမငြီး​သောညီ​လေးကို​တွေ့​သောအခါ မည်​သို့​သောအ​ခြေအ​နေမျိုးများဖြစ်​ခဲ့သည်​ကို​တွေးမရ​တော့ ...

" Se... ဘာလဲ ... Se Oh ? "

" နိုးရင်​သွား​တော့ ... "

" ​နေ...​နေဦး ..ညက ငါ့ကို​ခေါ်လာတာ ..မင်းလား .. "

" မသိဘူး​လေ "

အ​ပြောင်းအလဲမရှိ​သော မျက်​နှာ​သေ တစ်​ခုကလိုချင်​​သောတုန့်ပြန်​မှုမျိုးကိုမ​ပေး ..

" Chanyeol များလား ....Chanyeol ​ရော ? ဒါ Chanyeol ​နေတဲ့​နေရာလည်းမဟုတ်​ပါဘူး..သူ​နေတာက..."

" မင်းကသူ့ညီသာဆိုတယ်​ ကွဲပြားလွန်းတယ်​​နော်​ ဘယ်​လိုပဲအ​ဖေမတူ​ပေမယ့် .."

ဖျက်​ခနဲ နှုတ်​ခမ်းစိုစိုတစ်​ခုက baekhyun နှုတ်​ခမ်းသားကိုစုတ်​ယူလိုက်​​သောအခါ baekhyun ၏တဖက်​သတ်​စကားဆိုခန်းတိတ်​ဆိတ်​ငြ်ိမ်​ကျသွားသည်​ ..

" မင်း ....... "

" ပြန်​​တော့ခင်​ဗျား ..... ညကအဖြစ်​အပျက်​ကိုဘယ်​တုန်းကမှမဖြစ်​ခဲ့ဘူးလို့မှတ်​​နေလိုက်​ .. "

​လှည့်ထွက်​သွား​သော သူ့ပုံရိပ်​ကိုကြည့်ရင်း​ဒေါသထွက်​ရမလိုလွမ်း​ဆွေးရမလို ... အဘယ်​​ကြောင့်ဆို လှမ်းမြင်​ရ​သော​ကျောပြင်​ကျယ်​တွင်​ " ခက်​ထန်​​သောအထီးကျန်​လူသား" ဟူ​သော​ဝေါဟာရကိုမြင်​မိသ​ယောင်​ ဖြစ်​ကျန်​ခဲ့​သော​ကြောင့် ..

​ချောင်​ကျလွန်း​သောအရပ်​ဖြစ်​၍ လမ်းမဘက်​​ရောက်​​အောင်​မနည်းထွက်​လာရသည်​ ...

ကံ​ကောင်း၍​ဘောင်းဘီအိတ်​ထဲနှိုက်​​သောအခါ  Won ​တော်​​တော်​များများ​တွေ့သည်​ ...

Desirable Disaster (COMPLETED) Where stories live. Discover now