Z policejní fotografie zločince v novinovém článku lze usoudit, že Emma měří cca 170 cm.
Soutěž:
Hook od Vani1313
Jiminy Cricket a Pongo od BaraVtek.
Červená karkulka od annasurovkova.
Emma Swan od VercaSwan.
Belle od evaaveeve.Hook od BibianaRemiasova.
Moc všem děkuji, že jste se zúčastnily. Vaše obrázky jsou fakt úžasné. A teď k vyhlášení. Aby nikdo nebyl smutný každý vlastně zvítězil.
Obrázek 1.
Na tomto obrázku se mi nejvíc líbí jeho propracovanost. Dokázala jsi Hooka velmi věrohodně napodobit.Obrázek 2.
Tenhle obrázek má můj velký obdiv. Jediná si se pustila do kreslení zvířat. Cvrček je naprosto dokonalý.Obrázek 3.
Na první pohled mi připomněla Ruby, ale je to Mary Margaret. Moc se mi líbí ty její jiskřivé oči.Obrázek 4.
Dark Swan! Trumpety! Emma je moje oblíbená postava, takže jsem moc ráda, že si jí namalovala. Má až moc tvrdé rysy, ale jinak je moc krásná.Obrázek 5.
Ta nevinnost, která z jejích očích vyzařuje je naprosto úžasná! A pustila jsi se i do barev. Je vidět, že je to opravdová Kráska.Obrázek 6.
Škoda, že je fotografie v blbé kvalitě, ale jinak je obrázek moc hezký. Máš můj obdiv.Vyhlášení....
....
...
Trumpety!
Cenu za nejlepšího Hooka získává Vani1313!
Cenu za nejlepšího cvrčka v historii získává BaraVtek!
Cenu za nejlepší nakreslené oči získává annasurovkova!
Cenu za úžasné detaily získává VercaSwan!
Cenu za nevinnou Belle získává evaaveeve!
Cenu za sexy Hooka získává BibianaRemiasova!
Moc gratuluji! A ještě jednou Vám moc děkuji.
Jaký obrázek se Vám nejvíc líbí?
Vaše Temná....