Capitolul 1

326 2 5
                                    

28 noiembrie 2017 o zi ploioasa  si intunecata si cum sa nu fie trista dupa o asa vreme reaafara.Deodata ma suna telefonul,directorul spitalului GangNamGu 인천 spitalul unde eu munceam zi de zi ,cind am privit la ora mam speriat.Si nici nu am dovedit sa iau dejunul,repede am iesit din casa din fuga alergam era frig si ploaie si mam urcat repede intru-n taxi,am rugat taxistul sa mareasca viteza zis si facut in acel timp ploua foarte tare si din neatentie sa produs un accident.

Mam speriat foarte tare si soferul la fel am coborit repede din masina,era un batrin.

Inpreuna cu soferul lam urcat in masina si lam dius la spitalul unde munceam eu.
       Eu miam luat asupra mea pacientul,el era fara cunostinta,dupa 2 ore pacientul sa trezit,iam dat vrio doua intrebari-

~Domnule cum va numiti?

~Ma numesc Park Yoon Sok!

~Dle Yoon Sok cum va simtiti?

Yoon Sok~nu prea,am dureri peste tot corpul.Ce sa intimplat cu mine?....pot pleca acasa

Yoona~Aveti probleme grave,si nu puteti pleca acasa!

Yoon Sok~ nu trebuie sa plec urgent,batrinul neascultind de Yoona sa sculat din pat si se pornise ajungind la usa a cazut jos si iataca a capatat o trauma la cap.

 Yoona~vedeti ce faceti daca nu ma ascultati.

Batrinul nu se asculta sa i se faca ceva nici perfuzie nici pastile nici prelucrarea ranilor era foarte incapatinat.

     In sfirsit a aflat fiul sau de cele intimplate si repede a venit la spital la taicasu.

Yoona ii povesti ce traume are batrinul sii povesti ca batrinul nu doreste decit sa plece acasa si nu vrea sa primeasca nimic medicamente.

Fiul lui Yoon Sok pleca la director sii spuse,directorul hotari ca pacientul sa fie insotit acasa de un medic si aceasta va fi Yoona.

Yoona fusese de acord sa insoteasca batrinul pina se v a insanatosi(pentru ca numai ea stia  de cele intimplate)fiul batrinului ia dat adresa unde locuia.


Din IntimplareWhere stories live. Discover now