MY SECRET ADMIRER:1 BÖLÜM

1 0 0
                                    

05** *** **
...  ....
Günaydın 😊.

Gözlerimi işte mu mesaj ile açtım. Daha doğrusu çalan alarmın ardından yüzüme bir kağıdın düşmesinden sonra gelen mesaj sesiyle.

Kaşlarımı çattım kimdi bu? Kafama gelen aniden yastıkla sinirle karşıya baktım. Ahh gel bide buna durumu açıkla.
Hızla yanıma gelip elimden telefonu çekti. Kendisi de mesajı okudu ve heyecanla bana döndü.

-kim bu? Tanıyormuyum? Yakışıklımı? Abisi var mı?veya ikizi? kardeşi? Nerede tanıştınız? Hiç öptü mü seni? Kirli mi temiz mi geçmişi? Seni seviyormu? Yada-

-Ayyy yeter tek tek sor ya!

-tamam be! Başlıyorum. Kim bu?

-bilmiyorum. Birden mesaj attı.

-peki.daha fazla soru sormayacağım çünkü bu cevapla yetinmeye çalışacağım.

Dedi, ve kalktı. Kapıya yetişmeye ramak kala ışık hızıyla yanıma gelip kolumu cimcikledi.

-aovvvv

-yakışıklımı?

-bilmiyorum dedim ya. Adamın veya bu şahısın kim olduğu hakkında hiç bir fikrim yok! Rahat bırak beni!.

-aman be.

Diyip çıktı odadan ikizim. Evet baş belası bir ikizim var. Ve tam bana benziyor.tek ayırt edilir yanımız onun elindeki doğum lekesi. Bide küçüklükten beri bir arkadaşım-ız vardı. Onu paylaşamazdık. Çiğdem. Sarı saçlı kahverengi gözlü bir kızdı. Bizde kızıl saçlı kahverengi gözlüydük.

Telefonumun melodisiyle yerimden hopladım.   

--Babamın eşi annem. Arıyor....

Ah tamam şimdi öldüm.

"Efendim anne.?"

"Sen niye açmıyorsun bu cihazi baban dediydude alma bu kuza sonra açmaz ahanda bu  cihazi! "

Diye bağırınca yüzümü buruşturup telefonu kulağımdan çektim.

"Özür dilerim anne "

"Sus eşek sipasi "

İşte benim annem. Ölmekten kurtuldum ama şu anda çok ince bir ipteyim eğer o ipten düşersem... Orasını düşünmek istemiyorum.

"Anne şu şiveyle konuşma ya of!"

"Keşke be . Ne varmış hem benim şivemde hıh kapat kapat!"

"Ne dedim- alo alo anne!"

DIT DIT DIT

05** *** **

Cevap versen?

Ben:

Nesin sen bir tür sapık mı?

05*** *** **

Çoğu erkeğin aksine çikilata seven. Playboy olmayan,ayrıca mafya da değilim. Ama kasım var. Kızlarla çok AZ! İşim olur. Kendimle övünmeyi sevmem(!) Ama çikilata yı çok çok çok seven bir insanoğlu.

Ben:

İyiymiş. Kimsin?.

05*** *** **

Anlattım ya.

Ben:

İsmin ne?

05*** *** **

Ooo daha yeni oluyor ama söyleyeyim.

Aradan 1-2 dakika geçmesine rağmen ses seda yoktu

Ben:

Söylesene!

05*** *** **

ÇİKİLATA!😅😁
.....
BÖLÜM SONU.

OY VE YORUM. HER YAZAR GİBİ OKUYAN VERSİN LÜTFEN!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 02, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AnonimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin