Merhaba Arkadaşlar bu benim ilk hikayem beğeni veya ilgi olursa devam etmeyi düşünüyorum.Miley fanfic. olacak . Başlayalım . +2 de yeni bölüm gelir. Mileynin ağızından başlayalım.
'' Miley ağlamayı keser misin ? '' ne demişti bu çok mu kolaydı aldatılmıştım. Bu daha da ağlamama yetmişti.Soluksuz ağlamaktı bu hiç konuşamadan .Ben ona aşıktım onunda beni sevdiğini düşünüyordum ne kadar da aptalmışım.Koca bir nefes alıp cevap verdim.
''Ben onu seviyordum.''
Evet bu gerçekti .
''Ama o seni aldattı salak seni üzmesinden nefret ediyorum sil o gözyaşlarını ve buraya gel.'' kollarını açtı ve beni bekledi.Sanırım ihtiyacım olan tek şey bana sarılmalarıydı ve Demi sayesinde biraz daha iyi hissediyordum.
''İyiki varsın.'' yüzümde acı bir tebessüm oluştu.
''Tabikide varım ve seni bırakmıyorum.Şimdi o tatlı poponu kaldır alışverişe gidiyoruz''
''Ben gelmiyorum.''
''Geliyor musun demedim hadi ama şuan ölüden farkın yok.'' aynanın karşısına geçip kendime baktım. Gözlerimin altı şişmişti ,dudaklarım rengini kaybetmişti gerçekten de çökmüştüm yatağı açıp yine altına girdim.
''Tam bir haftadır ordasın arkadaşını yanlız bırakmak istemezsin değil mi ? ''
1 Saat sonra:
''Şunu da al'' Deminin zorlamasıyla alışveriş merkezindeydik.Elime birkaç tane kıyafet tıkıştırıp beni kabine yollamıştı.
Hangisini giyeceğime karar veriyordum.Siyah mini elbiseyi üstüme geçirdikten sonra aynaya baktım.
Deminin diğer taraftan ıslığını duydum.''Onu bende yapmak isterdim bebeğim'' demek istedim ama onu demek bile zor geliyordu.
''Merhaba seksi bayan numaranızı alabilir miyim ? '' gerçekten bunu Deminin söylemesi komikti.Bu kız beni üzgün olduğum zaman bile güldürebiliyordu.
''Hmm.Biraz düşünmem gerek bayan.'' dedikten sonra gülmeye başladık.
''Bu kadar yeter şunu alıp gidelim'' dedim.Kabinden diğer elbiseleri alıp görevliye verdikten sonra ödemeyi yaptım.
Taksilerden birine atlayıp eve geldik. Kapıyı açarken yeni bir komşumuzun olduğunu gördüm birkaç saniye sonra içeriden bir çocuk çıktı elindeki kolileri içeriye taşımaya çalışıyordu.Her ne kadar yardım etmek istesemde artık erkek istemiyordum hayatımda. Anahtarı fırlatıp koltuğa kendimi attım gerçekten yorulmuştum.
Rihanna ve Eminemin düeti olan The Monster şarkısını duyunca birden bağırıp söylemek gelmişti ama çok kısa sürede bitmişti.Deminin telefonuymış hah!
''Peki anne , yarım saat sonra geliyorum ''
''Görüşürüz.'' Konuşması bittikten sonra bana döndü.
''Miley yarın okulda görüşürüz benim gitmem gerek eve gidince annemden feci bir azar beni bekliyor.'' son cümlesi kıkırdamama neden olmuştu.
''Tamam Demi görüşürüz.'' yanına yaklaşıp yanağına kocaman sulu bir öpücük kondurdum.
Annemin sesini duyduğumda o tarafdaki sesleri duymaya çalıştım biraz ilerleyip daha da iyi duymaya çalıştım .Annem birine bağırıyordu tahmin etmesi zor değildi.BABAM.
Annemle babam ayrıydılar ve sebepsiz yere kavga ediyordular yani bana göre. Ses kesilince hızlı adımlarımlar koltuğa ulaştım zaferle gülümseyip kumandayı elime aldım.
''Tatlım bu akşam yan komşumuza HOŞGELDİN e gidiyoruz.''
''Ee''
''Ve sende geliyorsun.''
''Derslerim var anne.''
''Bu zamana kadar ne yapıyordun itiraz kabul etmiyorum çabuk giyin ve aşağıya in yarım saatiniz var küçük hanım.'' Küçük hanım mı 17 yaşındayım anne.
''Peki'' dedikten sonra merdivenleri aştım dolaba göz gezdirdikten sonra gri tonlarında olan kazağımı siyah sporcu atletimi ve taytımı alıp giydim.
Babamın bana aldığı küçük ama benim için çok anlam ifade eden kolyeyide taktıktan sonra aşağıya indim.
''Anne hazır mısın ''
''Evet tatlım ''
Siyah çizmelerimi giydim kapıyı kilitleye anneme baktıktan sonra yürümem gerektiğini anladım.İçimde hiç olmayacak bir heyecan basmıştı.Neyin heyecanıydı bu ?