Ma is egy nehéz napon vagyok túl.Nemrég értem haza az iskolából.A táskámat bedobtam a sarokba s mintha egy felhőre dőltem volna belevetettem magam az ágyamba.Már csak egy jó kis Walking Dead rész hiányzott.Elvonszoltam magam a laptopomig s elkezdtem nézni.Valaki kopogott az ajtómon.Édesanyám volt,megkért,hogy menjek el a boltba pár dologért.Őszintén szólva semmi kedvem nem volt,inkább maradtam volna a jo puha ágyikóban s néztem volna a kedvenc sorozatomat.Dehát nem volt mit tennem.Anya egy kis cetlit nyomott a kezembe s szélnek eresztett.Felpattantam a biciklimre s elindultam a bolt felé.Megvettem a dolgokat amik a cetlin álltak s hazafele vettem az irányt.Amikor haza értem senkit nem találtam otthon.A bejárati ajtó el volt torlaszolva,ezért a hátsó ajtón mentem be.Felrohantam a szobámba s bezártam magam mögött az ajtót.Összepakoltam némi cuccot s gyorsan távoztam a házból.Elindultam az egyik barátnőmhöz.Útközben olyat láttam amire nem számítottam.Azthiszem zombi apokalipszis van.Ez egy Walking Dead rajongónak nem volt annyira hihetetlen,csak gyorsítottam a tempón.Amikor odaértem az ajtó be volt zárva.Már vagy 10 perce ott dörömböltem az ajtón mire valaki kinyitotta.A barátnőm volt az,Lilla.Amikor meglátott rögtön a nyakamba ugrott,én pedig elmeséltem neki,hogy mi folyik itt.Összeszedett magának pár cuccot majd vissza indultunk a mi házunkba.Eltorlaszoltuk az ajtókat s vártunk.Nem tudtunk mást tenni.
Ha tetszik légyszi kommenteljetek vagy ⭐️!!
YOU ARE READING
|The Walking Dead|•*Deryl Dixon*•ff
ParanormalAjánlom a The Walking Dead fanoknak meg persze a Deryl fanoknak!