PP Amina
"LAAT MIJ UITSLAPEN TAZZ NOOIT LATEN JULLIE MIJ UITSLAPEN RBEZZ FUCK SCHOOL EN FUCK JULLIE!" Schreeuw ik tegen me moeder. Me moeder loopt gelijk met tranen in der ogen het deur uit. Beter jigg altijd aanstellen tfoe nu ik toch wakker ben, ik kan niet meer terug slapen als ik wakker ben geworden. allemaal door die hoere moeder. Ik sta op en loop naar de badkamer, ik neem een snelle douche en trek me kleding aan. Vandaag wordt het dit;
Ja dit is slettig maar waarom zou ik me net aankleden als ik toch altijd rondloop met jongens?. Mhh ik kleed me aan, ik ga vandaag me haren stijlen. School? HAHHAHA mag opkk ik ga daar gwn voor de jongens. Ik stijl me haar, ik zie dat het al laat is, a ta kwd. Ben ongeveer een anderhalve uur bezig met me haar testijlen omdat ik krullen heb. Ik doe geen jas aan het is warm, ik pak niet eens boeken mee voor school. Ik pak me mk tas en doe daar me iphone 7+ in, lader, oortjes, een pakje kauwgom, me pinpas, een luchtje en me sleutels. Ik doe nog snel me luchtje op. Makeup? Dat doe ik ni zo slettig ben ik niet, me helemaal vol optutten.
Ik loop het huis uit zonder iemand te groeten fuck hun. scheinheilige mensen daar alleen maar. Ik loop naar me mercedes amg c63. Vanwaar ik dit alles heb wollahma van me ouders daarzo. Van duizende boys ja. Echt domme ezels. Moehim ik rijd gwn op me gemakje naar school ik zet muziek op honderd 'Darbas van 3robi'DARBAS SLAAN GEEN DARBOEGA, BROERTJE IK BEN ON MY WAY, EH EH EH HE, DARBAS SLAAN GEEN DARBOEGA, BEN OP EEN WHITE NET EEN SLEE...
Mensen kijken mij raar aan, maar weetje wat ze ontvingen me 3de vinger. Ik rijd naar me best Ikram, wollah enigste waar ik om geef ze is men nicht maar bestfriend en zus tergelijk. Zij is niet zo slettig als mij maar ze respecteert hoe ik ben. Ze zegt wel eens van dat ik me normaal moet gaan gedragen maar ik ben hoe ik ben. Ik rijd naar der toe en haal me iphone tevoorschijn ik bel Ikram op. Ze neemt op. I=Ikram/A=Amina (ik).
I: Wat is er a huufd?.
A: Ik sta voor je deur kom we gaan naar school.
I: AHHAHAHHAHA wat jij school noemt en sff sff normaal bleef ik thuis rbezz.
A: HHAHAHA ewa kom gwn doe snel!
I: Ik kom a beo normaal ging ik met ene sana naar buiten maar jij first.
A: Oe love love.
En ik hang op, ik zie Ikram al buiten staan. Ze rent naar me toe ik stap gelijk uit en geef der izjen dikke knuffel. Heel het straat kijkt ons raar aan maar schijt. "I MISS YOU" schreeuw ik. "TOO" schreeuwt Ikram. Ze kijkt me raar aan als ze me outfit zag. "Wat dit is nog normaal hoor" zeg ik. "Jaja, moehim jallah zied". Ik zet blijf bij mij van ronnie flex op.BLIJF BIJ MIJ GAAT NIET WEG, JE BENT DE ENIGE DIE IK HEB. ENIGE DIE IK HEB, ENIGE DIE IK HEB....
IK GEEF TOE, IK WEET NIET HOE.
RONNIE HEHE, 'T VOELT GOED...Schreeuwen Ikram en ik heel luid. "GAAN WE FF ERGENS ONBIJTEN?!" Schreeuw ik door het muziek. "IS GOED, GAAN WE GWN NAAR DE APPIE EN DAN STARBUCKS?!" Schreeuwt Ikram terug. "IS GOEDDD" Hmm, ik rijd naar de appie. Ik stap af en zoals altijd zijn daar die muurjongens die altijd daar staan. "Eeh zina, geef is je nummer" Zegt ene gast. "Vraag maar aan je moeder der telefoonnummer" Zegt Ikram terug. Drm hou ik van haar. Moehim verder steek ik me 3e vinger omhoog en lopen we verder. Gelijk ren ik als izjen gehandicapte ezel naar de snoepafdeling. Ikram rent als een schaap die net wordt geslacht naar de drankafdeling. Ik pak 5 milkaoreo's, croissants, nutella, en nog koekjes en snoep. Ikram komt als een mogool aanrennen met: 3 Goldenpowers, 1 blik Lipton icetea, 2 flesjes plat water. Ze laat letterlijk alles vallen in de mand waardoor ik naar achterviel. Ik werd net opgevangen door huh wie? Ik kijk naar achteren en zie een jongen staan van ongeveer 18/19 jaar.
-----------------------------------------------------------
Deel 1 is donee, v&c 💛
Bij 5 stemmen plaats ik deel 2.
JE LEEST
Spijt komt altijd achteraf!
Romance.. Amina 'de populairste' meisje op school blijkt toch niet het perfecte leventje te hebben. Ze verwaarloosd der geloof, ze is onbeleefd tegen der ouders, ze is vaak buiten en gaat met jongens om. Op een gegeven moment komt er iemand een belangerij...