part 5😱

20 5 2
                                    

Woii arin jom kita pergi lunch aku dah lapar tahap kebulur dah ni weyy..
Jom lah..

Kau ni kan,cuba lah formal sikit dengan aku bila kita dekat pejabat,ni tak..sesuka hati dia je nak panggil aku weyy lah..oii lah..senget lah..dan bermacam-macam lagi jenis panggilan.

Please respect.

Syila membuat muka selambe..pikir kau kesah ke dengar tazkhirah kau yang tidak berbayar tu?

Jom lah arin..
Aku dah kebulur sangat ni oiiii

Jom lah boss kita pergi lunch sekalidah lama rasanya kita tak makan sekali kan? pujuk Natasya dan Danial pula.

Hmm..sokey lah korang..aku ada banyak kerja nak kena buat ni..
Korang pergi makan dulu,nanti kalau aku lapar aku suruh si syila ni tapaukan untuk aku.

Yelah boss kalau itu kata putus nya kitorang dulu ye..

Sebelum syila keluar sempat lagi dia menjelir lidah pada arin.

Ehh ehh nak kena potong gaji ke apa minah ni?

25 minit kemudia~~

Ya allah..penatnya aku check semua dokumen ni..ada lagi 5 yang belum habis di check.

Alamak nya..malam ni memang dia kena berjaga malam lah,hmmb sakit kepala aku..

Takpe..
Nanti aku paksa lah si syila tu teman kan aku..hahaha..

Tok..tok..tok..

Masuk.

Assalamualaikum cik..

Hilmi datang ke arah arin dengan membawa beberapa fail untuk di check.

Ye ada apa?
Tanya arin sedikit tegas tapi masih tidak memandang muka hilmi kerana sibuk sangat dengan kerja.

Cik dia ada beberapa fail untuk check semak,hilmi menghulurkan fail itu ke arah arin.

Oh..letak je dekat situ nanti saya check.

Arin mengangkat muka nya,lalu mereka berpandangan diantara satu sama lain

Kau...

Masing-masing menunjuk kan jari telunjuk.

Apa kau buat dekat sini?
Tanya arin sinis sambil memandang hilmi dari atas sampai bawah.

Ohh..saya penolong pengarah dekat sini,saya baru masuk kerja harini.ramah bunyi nya

Ohh..saya CEO dekat Syarikat Gold Holding ni.

Lah..saya ingatkan lelaki yang semalam tu CEO dekat syarikat ni.

Itu abang saya..

Ohh apa-apa pun salam perkenalan
Hilmi menghulurkan tangan ingin bersalam dengan arin.

Arin hanya memandang sekilas dan terus melakukan kerja nya bertimbun banyak itu

Ohh..sorry saya lupa..

Boleh tak kau keluar sekarang,aku takde masa nak layan perangai kau yang acah suci ni..can you go now!?
Bentak arin marah!

Pikir aku boleh lupa dengan apa yang kau dah buat dekat aku 7 tahun lepas!
Memang tak lah...simpang malaikat 44!

minta maaf menganggu ARIN..aku keluar dulu..
{Dia kenal arin dihadapan nya ni..Arin yang telah dia hina,maki dan pelbagai lagi perbuatan terkutuk nya terhadap arin pada 7 tahun yang lepas.

Hilmi keluar sambil air mata jantannya mengalir deras..syukur dia telah bertemu dengan arin..sudah 6 tahun dia mencari gadis ini..
akhir nya bertemu jugak.

Arin yang masih sibuk membuat kerja itu menjadi sebak..

Air mata nya mengalir deras ke pipi gebunya..

~aku dah cuba untuk memaafkan kau..tapi malang hati aku terlampau sakit dengan semua perbuatan terkutuk keluarga kau!

~malang sangat nasib kau sebab bekerja dengan aku..lagilah banyak peluang aku nak balas dendam dekat kau.

Ha~ha~ha

{Hurt LIFE}Where stories live. Discover now