2🌸

598 50 19
                                    

Sampai saje di tempat penyimpanan abu puan park .jimin masih menunggu yoongi yang sedang mencari di mana terletaknye penyimpanan abu puan park ." Ahh dapat pon meh sini jimin " yoongi menarik tangan jimin .jimin menunduk dan diikuti yoongi. " ibu kenapa pergi cepat sangat  .ibu tak kesian ke dengan jimin? Jimin kene sekse dengan ayah sebab ibu lari kan diri dan mintak cerai .tapi jimin tak pernah salahkan ibu ataupon ibu benci ada ank buta macm jimin hisk hisk jimin sayang ibu walaupon tk perna lihat muka ibu tak pernah dapt belaian dari ibu atau ayah . Hidup jimin kosong ibu hisk hisk" luahan hati jimin membuatkan hati yoongi jadi sebak ." Terima kasih lahir kan jimin ibu  " jimin memberikan tunduk terakhir dan terus mengeluar kan tongkat dari beg nye terus mencari jalan keluar.yoongi yang sedar dari lamunan nye terus meraih lengan jimin terus keluar dari tempat itu.

"Bos dah boleh balik hotel kan ?" Soal pembantu nue yang duduk di bahagia sebelah pemadu."hmm dah boleh malam ni kita keluar makan malam je besok baru holiday day " kedua dua mereka menjerit kegembiraan.jimin sudah tersenyum .yelah busan kan terkenal dengan haeundae beach .best kot kat situ."baik bos" kata pembantu nye terus menekan pedal minyak pergi dari kawasan itu .

Sampai saja di hotel commodore dekat busan itu.mereka terus check in .jimin sebilik dengan yoongi.jangan fikir bukan2 hahaha yoongi ingin membantu saja hahha.
Dan dua ekor itu tidur sebilik .dia orang tk gay okey .😅

"Encik nak tidur mana ? Biar saya tidur lantai encik tidur di katil ye " kata jimin yang masih di muka pintu ."tak kau tido atas katil biar aku tidur lantai " kata yoongi.maklumlah katil queen .bilik dua ekor tu katil single ada dua yoongi mintak tukar tapi bertapa degil nye mangkuk ayun itu.terpaksa bos nye yang putih macm juon ini mengalah .jimin duduk di atas katil itu. Yoongi sudah masuk bilik air nak mandi hahaha.

Skip

Selepas saja makan malm mereka naik ke bilik merka masing masing.jimin yang sudah berpyjamas itu duduk di atas katil maklumlah nak sleeping beuty hahah.yoongi membentang sebuah kain berwarna kuning di lantai dan menyusun bantal bagi posisi yang selesa .jimin yang belom menutup mata nya untuk tidur mendengar suara halus milik yoongi yang sedang mencari posisi yang selesa .bagi author lah tidur lantai lah paling menyakitkan ?? Btol tk hahahaha.jimin bangun dari baring nye ."encik meh tidur sini " kata jimin sambil menepuk nepuk ruang yang kosong di atas tilam itu." Tak kisah kah?" Tanya yoongi." Tak tido lah sini saya janji tk dekat dengan encik" yoongi terus melompat ke ats katil.jimin ketawa kecil.

Jimin masih mengigil walaupon sudah dibaluti selimut yang tebal.yoongi yang tak tenang .yoongi menarik badan jimin supaya masuk kedalam pelukknnye.jimin agak terkejut cuba meleraikan pelukkn itu."diam" jimin mengalah.akhir nye mereka tido dengan aman.

Skip

Klik!

Yoongi dan jimin terkejut mendengar bunyi itu .yoongi terkejut apabili dua orang pembantu nya itu mengambil gambar dia dan jimin  sedang tidur ."korang buat apa ni?!!" Kedua dua mereka lari keluar dari bilik itu."shitt mangkuk ayun!!" Jerit yoongi .terdengar gelakkn besar di luar bilik mereka berdua."encik dia orang buat apa?" Soal jimin yang masih mamai ." Hmm tak de apa2 lah dah gi mandi " kata yoongi .jimin akur.

Skip

Yoongi pandang badi dekat mangkuk ayun dua orang ni ." Kita nak gi mana ni bos ?" Soal pembantu nye yang memandu ."kita gi shopping dulu dekat nampo -dong " kata yoongi.

Sampai saja di sana semua jadi rambang mata nk breakfast .jimin hanya mengikut jejak langkah yoongi saja habis semua mereka try makann disana.

Selepas merka pergi kesitu mereka pergi ke Teajongdae park.mereka menikmati cuti mereka.

Blind -yoonmin ✔Where stories live. Discover now