OYUN

17 2 0
                                    

Bes harf bir kelime olan yasam benim icin kor bir kuyuydu o gün okulda veli toplantisi oldugunu duyunca yikildim niye mi cunku devamli herkeze annem bana boyle davranir annem boyle kek yapar annem soyle saclari var boyle gozleri var derim...AMA hic biri yok daha dogrusu o yok annem yok neden boyle bir yalan attin diyosan kucuktum ya ben annemin öldügünü soyleyerek herkezin acinasi bakislarini istemezdim evet birisi var bir babam var ama toplantiya gelemezdi eve bile zor giren adam toplantiya nasil gelirdiki annem babamdan devamli dayak yerdi sonra kapının agzında beni görüp aglamayı kesip yanima gelir ve şöyle derdi ee güzel oynadıkmı derdi be o oyunu hiç annamiyoyum annecim derdim oda büyüyünce anlıycaksın derdi tebessümlü bir bakışla çok merak ediyoyum acaba naşıl oynaniyoduy derdim oda ögrenirsin derdi sonra bir yıl gecti ve artik niye dovdugunu anliyodum ve anneme şöyle dedim ben bu oyunu oynamak istemiyorum annem bana bakti ve aglayarak sarildi ve dediki ben odaya girecem ve sen ben gel diyene kadar gelme oyunmu bu evet hemde çok eglenceli ona güveniyodum tamam dedim odaya girdi bir patirti geldi saati bilmiyodum sanki bir saat gecti deyip girdim aanem tavandaydi önce ucabildigini dusundum ama sonra anladim bagirmaya basladim kimse gelmedi cocuk gucumle onu kurtarmaya calistim ama olmadi sonra bir melek olup uçmamasi icin ona sikica sarildim ama sonra onu bir kaba koyup goturduler- anne gitme yalvaririm istersen artik o oyunu oynama ben daha guzel oyun biliyorum onu oynariz anne bu nasil oyun yoksa geri gelecekmisin anne birakma beni anne bak babamda agliyo berki bidaha gelirsen hep beraber başka oyun oynariz anne lutfen anne bu nasil veda sonrabir kadin gec surdan pis velet deyip beni kenara itti o kutu yani annemin arkasindan soyle bagirdim senden nefret ediyorum birdaha gelme oyunda oynama aglamaya basladimm o gun herkeze benim bir annemi olmadigini ve öldügünü söyledim ve aralarinda şöyle konustuklarini duydum üstüne gitmmeyelim yazik ama yalan söylemesi hos bir durum deil onunla konusmayacam o yalanci bir pislik bizim gibi deil anne terbiyesi almamis ve dierleride aynen dediler ve o gunde sonra yanliz dim of anne denilen kadin niye gittin niye...

AMA hic biri yok daha dogrusu o yok annem yok neden boyle bir yalan attin diyosan kucuktum ya ben annemin öldügünü  soyleyerek herkezin acinasi bakislarini istemezdim evet  birisi var bir  babam var ama toplantiya gelemezdi eve bile zor giren adam...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bu Nasil Oyun(devam Ediyo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin