O kadının yakında bizim eve girecegini anlamıştım ama yinede ses çıkarmadım zaten girsede birsey diyemem ne kadar garip deilmi yaşım küçük ama düşüncelerim çok büyük ee oyunlar büyütüyo insanı benide oyunlar büyütecek galiba o kadın geldikten sonra daha fazla ezilecegimi düşünüyorum işallah öyle olmaz evet beş gün sonra babam o kadınla geldi ve burda yaşayacagını söyledi tek kelimem ama oldu hemen o kadın niye açıklama yaptın bu çulluya dedi bir şey diyemedi annemin en sevdigi tokasını taktıgını görünce sinirlenip saçına yapıştım sonrada hep beraber yine o igrenç oyunu oynadık sonra ben odama gittim odanın ortasïna oturarak dua etmeye başladım-Allahım nolur annem gelsin anne nolur gel anne nolur beni al kadının sesi tıpkī anneme benziyordu öbür sabah çalïsmam düşüncesi ile kalkmadim o kadin gelip kalk işe geç kalacaksin dediginde çalisacammı dedim bak sen prensesime yok canim ben çalısacam sen yatacak dedikten sonra sacimdan tutup yataktan aldı ve kalkip ise gittim eve geldigimde koltukta bqbâmla beraberdiler ve bana git cay koy ve şu pis elini de yika dedikten sonra babama bu kizin işi hic iyi deil bir anda beni korudugu ama sonra daha agir bir işin parasi daha fazla olur dedi ve babam yarın birşeyler yapmaya çalışırım dedi sonra içeri girdim ve bana yarın farklı bir işe gideceksin dedi bu iş bir caycı işiydi o gün işe başladım ve gün içinde bir kere elime su döktüm elim yanmıştı eve gittiginmde salak sey yine beceriksizligini gösterdi dedi ve odana gitmemi soyledi odamda elimin su topladıgını gordum ve çok korktum ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyodum ve artik o is bana cok agir gelmiyodu alismistim git gide carsidakileri taniyip seviyorum onlarda beni hem taniyip hem sevip hem aciyodu babama devamli cikar su kizi isten yazık kucuk bu diyordu babam evde bos bos duracagina calissin diyodu o kadin sacimi jilete vurup beni kel birakti elimde sadece ben hayallerim ve oyuncak bebegim kaldi ay basi gelmisti maasimi elimden aldilar banada elli kuruş verdiler hemen bakkala gidip çikolata aldım o çikolata benim ilk ve son mutlulugumdu galiba...