Ok este ultima zi de primăvară și ultima zi de școală,mâine este deja vară.Intrebarea este ce o sa fac vara asta? Adică cînd o să reușesc să le fac pe toate? Mă gândeam eu în timp ce aud soneria telefonul sunând.Ca de obicei sunt trează înaintea soneriei. Mă ridic din pat dau muzica maxim și mă duc la baie.Dupa 30 minute ies din baie și aud telefonul vibrând.Era prietena mea cea mai buna Betty.
-Deci ați ieșit aseară?
-Da.Şi?
-Cum adică da și? Vreau detalii.Ai aflat cine este fata cu care vorbea Henry?
-Să fiu sinceră nu mai înțeleg nimic am deja 9 luni de când suntem împreună dar mă simt ca o străină lingă el...
-Hai nu mai fi așa o să vă lămuriți voi...
-Da...Sper...
Închid telefonul și mă așez în fața oglinzii și mă privesc adânc pe mine în ochi...simțeam cum sângele curgea nebunește la mine în vene cu toate ca inima mea nu mai bate de mult timp...Începea să mă cuprindă o foame nebunește,dar chestia asta o lăsăm pe deseară. M-am ridicat și m-am dus la dulap.In timp ce mergeam în mașină mi-am adus aminte vorbele spuse de mama mea cu mult timp în urmă "Ești fetița mea și ești puternică...Să nu uiți asta".Poate avea dreptate,dar în fața acestui băiat mă simt foarte vulnerabilă și nu înțeleg de ce.
Cobor din mașină și mă uit la ceas.Mai erau 5 minute până suna la clasă nu că îmi păsa foarte mult de asta nu era primul liceu la care eram, dar pe lingă celelalte 13 trebuie să recunosc că îmi place foarte mult aici.Aproape intram în școală cînd simt ceva ce mă trage de braț.
-O,Tu erai...Bună...
-Și? Ce faci? Nu mă săruți? Doar atit buna?
-Uite ce e mă grăbesc la ore ok?
-Și asta este o scuză să nu mă săruți?
-Tu crezi că după cearta de aseară meriți sa te sărut?
-Știi ceva? M-am săturat de crizele tale de gelozie,ești cu un an mai mică,dar zici ca ai 13 ani pe bune...
-Deja nu-ți place comportamentul meu da? Atunci de ce mai stai cu mine?
-Sincer să fiu nu știu. Aşa că pun punctul pe i. Mă despart de tine.
Cred că nu am auzit bine.El se desparte de mine?După cîte am făcut pentru el?îl iubesc din tot sufletul meu pe care îl mai am și el se desparte de mine?
-Știi ce? Fă cum vrei...
Mă îndepărtez ușor de el și simt cum o lacrimă se scurge ușor pe obrazul meu.
-Aaaaa și ca să știi și tu !Am avut o aventură cu acea fată și cred că o să am mai multe.
Simțeam cum pământul se crapă sub picioarele mele,dar nu m-am uitat înapoi și am mers mai departe cu capul sus.Am ajuns în bancă exact când s-a sunat și Betty a observat că e ceva în neregulă cu mine.
-Psssss...Ce ai pățit?
-Îți spun în pauză...
Da...aveam sufletul sfărâmat în milioane de particule,dar trebuia să fiu puternică,nu era ca și cum mă îndrăgostesc prima dată,însă prima dată am iubit atit de mult...Poate că fără umanitate mi-ar fi mai bine,doar că mă transformam într-un monstru și nu era o soluție.Ziua a trecut foarte greu după lecții am plecat direct acasă și mi-am comandat pizza poate îmi luam gândul de la pofta mea nebună de a mă hrăni,însă nu prea ma ajutat.
Era ora 21:18 minute și mă plictiseam foarte tare,cînd aud un ciocănit în ușă....Poate era Henry...Mă dau jos repede de pe canapea și mă deschid ușa.Era Betty...
-Ce-i cu fața asta a ta?
-Ce cauți aici?
-Deci nu pot sa cred...Ai uitat ce este azi?
-???
-Este vineri 31 mai...Deschiderea clubului...
-Omg...Serios nu am dispoziție de petrecere acum.
-Nu vreau sa aud...așteptăm deschiderea de doua săptămâni așa că mișcăți fundul sus și îmbracăte.
Chiar dacă nu am vrut nici în ruptul capului să plec,Betty a reușit să mă convingă să es.Pîna la urmă îmi iau gândul de la Henry cînd sunt cu ea.Ajungem la club și parchez.Era un grup de circa 8 băieți care stăteau la o mașină exact ca a mea doar că culoarea neagră.
-Emily vez acel băiat?
-Care băiat?sunt mai mulți...
-Acel băiat care sta așezat pe mașina care este exact ca a ta...
Mă uit mai bine și văd un băiat înalt cu ochii verzi și parul negru.Era unul dintre cei mai frumoși băieți pe care i-am văzut și credeți-mă,am văzut destui.
-Crezi că am vreo șansă la el?
-Betty nu uita pentru ce am venit aici te rog.
-Așa e...crezi ca este gay?
Mă încep a rîde cu poftă și am reușit să îi captez atenția băiatul misterios.Chiar era foarte frumos și avea o privire profundă.
-Betty hai să mergem în club.
-Hai să stăm mai bine aici.
Văd că are o privire ciudata și mă întorc și ghici ce...Henry de mînă cu acea fată...Treaba devine din ce în ce mai interesantă...
-Hai Bet cred că o să mănânc în seara asta...
-Stai....Ceee?!Hey sper mult că va plăcut primul capitol.Este prima mea lucrare și sper să îmi iasă...
CITEȘTI
Fata ciudată
VampireAceasta poveste este condimentată cu întâmplări ciudate,dar interesante care te țin cu sufletul la gura.Personajul principal este Emily o tânără de 18 ani care mai are un an de liceu și trece prin foarte multe schimbări.Dacă ți-am captat atenția te...