Hej mam na imię Natalia mam 18 lat.Wstałam rano mama zaczęła wołać mnie rano na śniadanie, poszłam wziąść prysznic ubrałam się w czarne leginsy i bluzke hiszpanke o kolorze granatowym ubrałam mój ulubiony z białego złota naszyjnik zeszłam na dół zjadłam śniadanie oczywiście były wakacje więc miałam dużo czasu miałam dzisiaj zaplanowane pójść z moją przyjaciółką Wiktorią sprawdzić co się kryje w tym domu a raczej zamku obok mojego domu. Przyszła do mnie o 17:00 od razu wyszłyśmy z mojego domu do tego zamku otworzyłyśmy drzwi a w środku było bardzo elegancko dominowały kolory szarości czerni i także elementy drewna. Weszłyśmy na górę po schodach i poczułam lekki powiew zimnego wiatru i czyjąś obecność ,wiktoria uciekła od razu chciałam za nią pobiec ale ktoś złapał mnie za ręke i szepnął do ucha ciii nie bój się mała poczułam przyjemny a zarazem straszny głos, obejrzałam się za siebie i ujrzałam jakiegoś mężczyzne ok. 22 lat miał czarne oczy z których nic nie mogłam rozczytać, miał także bardzo umięśnione ciało był ubrany w czarną koszule i spodnie. Próbowałam uciec z jego uścisku ale przytulił sie do mojego ciała i w 1 sekundzie znalazłam się na górze w jakimś pokoju o szaro białych barwach i z wielkim łożem o czarnej ramie i czerwonej pościeli powiedział do mnie żebym nie próbowała uciekać bo i tak mnie złapie więc postanowiłam że nie będę uciekać coś kazało mi tu zostać nie potrafiłam uciec wyjść z tamtąd z własnej woli.
Są to głowne postacie Natalia i ten męźczyzna później dowiecie jak się nazywa♥
CZYTASZ
Uwięziona przez sąsiada
VampireCześć jestem Natalia mieszkam koło zamku w kolorze czarnym nie wiem kto tam mieszka.Ale wszystko się zmieni poznam mroczną tajemnice tego miejsca