Első fejezet

220 0 0
                                    

Minden egy kéthetes nyári táborban kezdődött.
Zoe már 2. éve ment oda. Tavaly szerzett 1 ellenséget. Adam volt a srác neve. Zoe viszont szerelmes volt belé. De alapvetően utálták egymást. Úgy ment el a lány a táborból hogy a fiú azt mondta ha jövőre is jön egy 30kg-s vas papucsot tesznek rá és belelokik a tóba és sőrt nyitnak miközben végig nézik a halálát. Eljött a jövő év. A csaj megbeszélte barátnőjével akivel még ott találkoztak hogy az utolsó 2 hétre mennek. Úgy is lett. Zoe az első 2 napban nem is beszélt a fiúval. De kinézetre rengeteget változott Zoe. Lefogyott jó segge és melle lett arca letisztult. Igazi bomba nő lett. Adam felfigyelt rá. Elkezdtek beszélgetni. Fél barátok lettek. Tehát nem lettek olyan nagyon joba de azért már beszélgettek. Adam 4. nap elment edzőtáborba. A Zoe addig a barátnőjével Rebecaval volt. Viszont a srácnak volt egy haverja, Conor. Vele joba lett. Viszont volt egy vetélytársa, July. Ugyan olyan idősek voltak. Mindketten 14 évesek. De ő sokkal soványabb volt és jobban le volt tisztulva az arca. Viszont Zoenak jobb volt a segge és a melle és a korához képest sokkal érettebb volt. Conor szerelmes lett Zoeba. Ez nem zavarta Julyt mert csak haverok voltak. De Zoe is csak barátként nézett rá. Nem sokára hazaért Adam az edzőtáborbol.

Ellenségből szerelemWhere stories live. Discover now