Elkezdett esni az eső Zoe pedig egyedül ült kint az esőben....gondolkodott hogy miért vele történik. Mit tett hogy ezt érdemelte. Látta hogy mindneki elment aludni és kiengedték a kutyát. El kellett bújni mert a kutya harapott. Átment a szalmabálákhoz és felmászott rá. Ott a kutya tuti nem bánthatta mivel egy kerítés plusz 20 méter magasságon ült. Le akart ugrani. Meg akarta ölni magát. Úgy érezte nincs rá szükség... mikor le akart ugrani meglátta Adamat. Minél előbb le akart ugrani mert nem akart vele találkozni. Adam látta hogy már ugrana lefelé így elkezdett odafutni. Őt nem érdekelte a kutya se a kerítés. Zoe leugrott. Viszont Adam gyorsan odaért és elkapta. Mindketten elestek de Adam boldog volt mert így nem halt meg Zoe.
-Miért? Zoe miért akarták meghalni?
-Miattad....neked ott van July én meg nem számítok szvl nem mindegy?
-Nem nem mindegy!!! Nekem nagyon fontos vagy.
-Pedig nem úgy néz ki....
-Zoe! Mi van a karodon??? Te összevagdostad magad?? Te idióta!! Miattam ne tegyél ilyet. Ráadásul ez nagyon vérzik! Meg is halhatsz ha nem csinálunk valamit!
-Tudok róla...hagyj meghalni...téged úgy sem érdekellek.
-Zoe! Zoe!! Zoe válaszolj!!! Hallasz?? Ugye nem? Mondd hogy nem véreztél el?? Azonnal hívni kell a mentőket!
Mire a mentősök kiértek Zoenak leállt a szíve. Ujra kellett éleszteni. Szerencsére sikerült. De a vágások nagyon mélyek voltak. Zoe mindenkit megijesztett.
-Jajj Zoe biztos nem volt neked semmi bajod csak fel akartad magadra hívni a figyelmet.
-July most hagyj békén
-Jajj látom milyen gyenge vagy. Most kell ezt kihasználnom. Na csütörtök van ma megyünk a strandra. Én meg felszedem Adamet. Na viszlát vesztes.
Adam megjelent a szobában.
-Zoe lebeszéltem a többiekkel maradhatok itt veled!
-Tessék?!! (Egyszerre mondja July meg Zoe)
-Mi ez nem lehet!!! Nem maradhatsz itt ezzel a lúzer öngyilkossal Adam!
-Adam itt ne maradj! Tudod hogy nem akarlak látni!
-Pedig maradok!