"Lanet olsun sana Jung Hoseok!!!" Hoseok zaferle o kafese ilerledi. Fazla korkmamaları için sevimli sesiyle "selam~" Dedi. Kafestekiler "meyeba" dediler. "Bizimle kalmak ister misiniz?" Dedi Yoongi'yi göstererek. Taehyung hariç "eveyt!!" Dediler. Hoseok üzülmüştü Taehyung'a dönerek "sen gelmek
istemiyor musun?" Dedi. Taehyung'un gözleri dolmaya başlamıştı. "Noldu?" Dedi korkulu sesiyle. Taehyung sadece "siz beni iştemiyoysunuj ki" dedi "hayır bebeğim biz seni de istiyoruz" "sij ciddi mişinij" kıkırdayarak "evet" dedi. Taehyung mutluluk dansı etmeye başladı. Yoongi dahil hepsi gülmeye başladı. "Yaşaşıynn şonunda gidiyoyummmm" Hoseok'a sarılmıştı. Hoseok sarılmasına karşılık vermişti. Sonra Yoongi ile beraber görevlinin yanına gidip "Bu kafesteki bebeklerin hakkında bilgi verir misiniz?" Dedi Yoongi. Görevli "tabii" dedi."Pembe saçlı çocuğun adı Park Jimin. Jimin çok utangaç ve utandığında aşırı derecede kızaran biri. Çabuk sinirlenir ve insanlara hep ön yargılı davranır."
"Kırmızı saçlı çocuğun adı ise Kim Taehyung. Taehyung çok haylaz bir çocuk ama kendini hiç sevmez çünkü buradaki herkes Taehyung'u uzaylıya benzetiyor. Bu yüzden kimseyle konuşmaz, hep istenmediğini sanar. Bu arada 5 kere geri getirildi. O yüzden asosyal bir çocuk"
"Tavşan çocuğun adı ise Jeon Jungkook. Onun hakkında bir şey bilmiyoruz çünkü o daha 2 hafta önce geldi ama size şunu diyebilirim, çok sessiz ve emzik hastası. Emziksiz hiç bir şey yapmaz"
Hoseok bunları can kulağıyla dinledi. Taehyung'a üzülmüştü. Her ne olursa olsun kedi çocuğu geri bırakmamalılardı. Yoongi "biz Kedi Çocuk ve Tavşan hakkında bir şey bilmiyoruz bunun hakkında bi kağıt verir misiniz?" Dedi Yoongi her ne kadar "kedi çocuklardan nefret ediyorum" desede kedi çocukları çok seviyor.
Görevli "kedi çocuk ve tavşan çocuk aynı özellikleri taşıyor" dedi ve Yoongi'ye bir kağıt verdi. Kağıdı inceledi.
-Her ay 1 yaş büyürler fakat 18 yaşından sonra normal insanlar gibi hey yıl 1 yaş büyürler.
-İlk iki ay süt ile beslenmelilerdir. Sonra katı yiyecek yiyebilir.
-Kulak ve kuyrukları düşer. Ama bazı kedilerin düşmez.
-İnsanlardan korkarlar ama severlerse tam severler.
-Kedi gibi Sudan korkarlar ve ip yumağını çok severler. Bazı kediler suları severler
Hoseok bunları okurken Yoongi bebekler için kıyafet ve oyuncaklaralıyordu. Hepsinin saç rengine göre kıyafetler aldı. Jimin'e pembe, Taehyung'a kırmızı, Jungkook'a kahverengi. "Bu arada Taehyung 3 Jimin 2 Jungkook 1 yaşında"
디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디디
Hoseok 3 bebek için yatak hazırlıyordu oda işini yarın sabah yapmaya karar verdiler. Yoongi ise 3 bebeğe bakıyordu.
~Yoongi'nin ağzından~
Hoseok malı bebekleri bana emanet etti çok iyi bi şey yaptı. Neyse bu bebekler çok tatlı özellikle Jungkook ona kookie dememizi istiyor. "Jiminie gelir misin" "noydu yunci" "Hoseok'a bakar mısın ben üşendim de?" "Üşeynmek ne demek yunci" "bilmem ne demek?" "Biymem, neyşe ben hoşiğin yanına gidiyim" "tamam bebeğim" Tae Jungkook'a iyi bakıyordu bende çok yoruldum en iyisi uyumak "Tae ben uyusam olur mu çok yorgunum" "oluy yunci çocuyklay baya emanet" sonunda uyucam!..
Nasıl gidiyor hatam varsa söyleyin lütfen ❤️