Jiminle kötü bir şekilde kavga etbiştinuz sana haketmediğin şeyler söylemişti.Sana tokat atmıştı,sende ona atmıştın.Neredeyse 3 gündür konuşmuyorusunuz.Sen evde iç sesin ile konuşuyordun.
" ":sen
- : iç ses
"Acaba fazla mı ileri gittim"- ne ileri gitmesi, az bile yaptın.
"Doğru söylüyorsun"
- Yürü be kızım,ona yıkılmadığımı göstermeliyim.
"Aklıma harik bir fikir geldi"
- anlatsana.
"Bak şimdi ben sude yi (Türk arkadaşın) arıyacam. Luhan ile bana buluşma ayarlasın"
-Görem seni kızım.
İç sesinle konuşmayı bitirdikten sonra Sude yi aradın olayı anlatın oda "tamam" dedi.Saat 8.00 seni Luhan seni alacaktı.
Sen hemen giyinmek için odana girtin dolabını alt üst ettin ve sonunda bir konstep yaptın.
( Kiyafetin)
( ayakkabın)
Sonra hafif bir makyaj yaptın.Şimdi o uçları pembe olan saçlarını yapmalıydın.
( bu da saçın)
Satte baktın 15 dk kalmıştı hemen makyajını tazeledin.Ve kapı çaldı.
Luhan:Merhaba,prenses
Sen:Merhaba
Luhan:Çıkalım mı ?
Sen: Olur.
Ve kapıyı kilitleyip arabaya binersiniz .Seni çok şık bir restoranta götürür.Cam kenarında masaya oturur sunuz.Sen etrafa bakınırken çapraz masanızda Jimin nin olduğunu fark edersin ve biraz gerilirsin.Çünkü sana öldürücü bakışlar atıyordu.Teleonun titreme sesi ile kendine geldin .Jimin mesaj atmıştı.
-akşam bu kinuyu konuşucaz. yaxıyordu sende olumlu şekilde kafanı salladın...
Artık kalkma zamanıydı.Jimin sizden 30 dk önce kalkım senin evine gitmişti.