Moony: Resmen bir ay olmuş hâlâ bir tane mesaj olsun gelmedi iyi misin?
Moony: Bilinmeyen?
Moony: İyi misin?
Moony: Mesajlarıma cevap ver.
VioletRose: buradayım ama yok gibiyim.
Moony: sana bir şey oldu sandım, endişelendim.
VioletRose: Bilmediğin, tanımadığın bir insan için nasıl endişelenebilirsin?
Moony: bana ilk mesajında senin beni tanıdığını söyledin.
VioletRose: ben evet, seni tanıyorum ama sen beni tanıyor musun? Bilmiyorum.
Moony: sana bağlandım bilinmeyen, alıştım, değer veriyorum.
VioletRose: değer versen onunla birlikte olmazsın, onu seni kırmasına izin vermezsin. Sana değer veren tek o değil, Valente.
Moony: Sende bana değer veriyorsun.
VioletRose: vermezsem niye sana mesaj atayım, iyi olman için uğraşayım?
VioletRose: Sana bir şey olsun istemiyorum, gördüm sizi, kavga ediyordunuz.
Moony: yine her zaman olan klasik şeylerden, takma kafana.
VioletRose: seni kafama takmamak mümkün değil.
Moony: biliyor musun bilinmeyen, bazen çok fazla ürkütücü olabiliyorsun.
VioleRose: nasıl?
Moony: yaptığım her hareketi biliyorsun, beni gözlemliyorsun gizlice şuan ne yaptığımı bile biliyor olabilirsin.
VioletRose: evet biliyorum yatağına uzanmış bana mesaj yazıyorsun.
Moony: evime kamera falan mı yerleştirdin?
VioletRose: hayır. Sadece seni çok iyi tanıyorum.
Moony: eminim bilmediğin daha çok şey vardır.
VioletRose: gizemli biri değilsin bunu sende bende biliyoruz.
Moony: Evet.
VioletRose: neyse sonra yine görüşmek üzere.
Moony: görüşürüz
×
Luna yine de endişeli bilunmeyene karşı ona bir şey olmuş ama olmamış gibi davranıyordu bu tavırda onu rahatsız ediyordu, ona değer veriyordu... Ona akşam üstü tekrardan mesaj atıp ona ne olduğunu sormak istiyordu bunun için bilinmeyenin aktif olmasını bekliyordu... Luna'nın aklı bilinmeyende kaldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon { Violuna Texting }
FanfictionVioletRose: Luna? Moony: Yine mi sen? VioletRose: Yine mi sen dediğine göre aynı kişi olmalıyım. Moony: Değil misin? VioletRose: Bilmem. - • - Cover by: Little mermaids' covers💕 → Soy Luna'yı & karakte...