10. bölüm

845 41 1
                                    

Selamm, evet dediğim size çarşamba gunu yayinlicami söylemiştim ve sözümü de tutum ok.

Neysecime alıntı çok karışıktı ama okuyunca anlicaksiniz zaten beybileri

Daha fazla uzatmicam hadi okumaya başlayın ki galiba en fazla kelime olan bu bölum oldu.

Tarih:06.11.2017

Kelime:2537

Saat;23:33

Keyifli okumalar büyük sürprizler var ve alıntıy aldanmayın sakın ok!
●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°

Fatma yaşar

Denizde azadin kulağıma söylediği sey

-kızlar anladı senin sevgilinim merak etme

Ama ben bu lafa şaşırmadım şaşırdığım azadin beni opmesiydi tabikide  dudagimdan opmesiyle baya şaşırdım ama o siritiyordu ki bi an opunce nasıl bir tepki vereceğimi bilmediğim için bir sey demeyip şaşkınlıkla ona bakmistim.

Şimdi ise korkuyla restorandan içeri giren ve onalara oldurevekmis gibi bakan azadlara bakıyorduk.  Evet bakıyorduk çünkü ben tek değil sıla ve mirayda korkuyla bakıyorlardı tek dileğim bu tatilin olaysız sonlanmasi idi başka bir sey istemi yorum ama istediğim  şeyde imkansız gibi bir şeydi yanii. ..

Azad ayağa kalkacak iken direk ellerini tutup kalkmasını engelledim

-azad bak lütfen tatsızlık çıkarmayın.  Bak onlar bizi görmedi ve yanımıza gelmediler o yüzden bizde onları takmayalim lütfen sakin olun

Azad bana sinirle bakıp yerine geri oturdu oh be silada mirzanin kulağına bir şeyler söylüyordu mirza hafiften sirtinca mirzada hal oldu arata bakınca hala sinirli duruyordu ve miray korku ile ona bakıyordu mirayin ayağına vurup arati işaret ettim de kafa sallayıp aratin yasağından öpmeye başlayarak onu sakinlestirmenin ilk adımını attı. 

Azada bakınca hala serkanlar bakıyordu ellerim ile yüzünü avuclayip boşver diyip yanağına öpücük konudurnca direk gulumsemedi ama dudakları hafiften kivrildi. Bende en azından siniri geçti diye kendimi avutuyordum

《》《》《》《》《》《》

Biraz daha oturduktan sonra tartışma çıkması diye gitmeye karar verdik toparlandik falan derken ayağımın takılması ile kendimi birinin kollarında buldum ve bunun azad olduğunu sanarken eski sevgilim mert çıkınca şaşkınlık ve affalanmis bir halde kendimi onun kollarindan sıyırıp azada doğru gidecek en ellerini yumruk yapmış bir vaziyete ve aşırı korkunç bir bakışla merte bakiyordu.

Miray yıkılmaz

Hep bu eski sevgili olayından dolayı arat  bana kızdı  Ama benim suçum yok ki tamam belki birazcık çok az olabilir oda onları tanıştıran benim diye ama ben demedim ki gidin sevgili olun diye gel de bunu arata anlat malesef kıt kafalı anlamıyor. ..

Düşüncelerimi bir kenara burakmami sağlayan fatmanin ayağıma vurmasiydi hayvan aciti

Ona bakınca bana arati işaret edince hemen anlayıp aratin gönlünü almaya başladım biz hepimiz bizimkilerin gönlünü alınca bir kavga olmadan biraz daha durduktan sonra gitmeye karar verdik ki tam o anda fatma bir şeye takılıp düşünce pardon mertin kollarına düşünce ilk düşündüğüm mertin burada fatmanin arkasında ne işi olduğu idi.

Sıla POYRAZ

Bizimkilerin gönlünü alınca biraz daha durup kalkmaya karar verdik ki fatmanin mertin kollarında görünce fatma onu tutanin azad değil de mert oldugnu görünce hızla doğruldu ama galiba o da azadin baya hayali korkunç yüzünü görünce öylece kaldı ben tam mirzaya azadin sakin kalmasını sağla di ceken çığlık atan fatmaya o tarafa döndüm ve galiba hatta galiba değil azad açık açık merte yumruğu cakmisti.

RIHA GELİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin