Welcome

659 28 13
                                    

Mojí rodinou je kpop, BTS a my přátelé z wattpadu.

Bude to kpop skupinách, jejich videa, fotky GIF, shippy

Všechno co nápadne mojí bláznivou hlavu sem dát 😂😂.

A taky zde bude kpop bible ve které najdeme myšlenky ostatních členů nebo nějakou zajímavost z shippu.

Miliju kpop už od svých 14 let.. Jak jsem kpopu dostala ?
Jednoduše moje mamka koukala na YouTube a ukazovala mi nějakého blonďaté kluka co zpíval a tančil.. Zaujal mě vzhledem i hlasem byla to píseň heart breaker od Gdragona..
Měl ten krásný mega sexy blond look ty jeho vlasy awww😍😍😍omg.... A když začal tancovat omg my heartue.

Hned jsem začla hledat kdo to je kde bydlí, jestli je free a nemá třeba manželku že. Zjistila jsem o něm všechno naprosto mě uchvátil jeho hlas. Díky strýčkovi googlu a tetě YouTube jsem zjistila ze patří do skupiny Big Bang a tak jsem začla Koukat na jejich MTV písničky... Zaujalo mě ještě víc omg první song od nich byl haru aww mooc jsem u toho brečela.. Pak píseň lid zase liják doják jak želva jsem brečela. Proklikala jsem ke všem jejich koncertům a písničkám co vydali za ty roky. A naposled jsem se koukala na jejich dokument o Bing Bang jak je přijali do společnosti yg entertainment.. Bože lidi bylo úžasný jak se tvrdě probojovaly do cíle... Omg a píseň this love od Gdragona nemohla jsem ji dostat z hlavy a but I love you taky ne. Nejlepší bylo narazit n TV korejské show ve kterých byli big bang úžasný vždy mě rozesmály nebo jejich parodie. Nejlepší byla podle mě secret garden deasung hm smell... Byla jsem posedla jedinou skupinou nejvíce a to byla právě big bang jiná se mi tehdy nezdála jako lepší... O nich byla a je Jena boží stránka kde jsou o nich novinky každou chvíli zde odkaz -
http://bigbangupdates.com/

.
Ale za roky co vznikly nové skupiny jako když začalo exo bts a další zamilovala jsem i je a stala jsem multikulturní kpop army girl , která miluje všechny kpop skupiny i když některé se v mém srdci perou která je pro mě znamená nejvíce.

Oni mě dostali do světa kpopu další mě zaujala skupina 2en1 miluju jejich písničky ale nějak mě nezaujali jejich členky jen Cl...

Další byli shinee píseň ring ding dong awww láska pro mé uši... Mým biaem se stal minho ale až o par roku později díky jeho hraní v korejských dramatech jinak mě ihned zaujal vzhledem a povahou ze začátku ale nějak jsem moc nehledala o nem informace jen základ jméno věk koníčky datum narozeni.

Pak jsem prolétalava YouTube a narazila jsem na píseň historii od exo... Omg zajala mě ta Božská hudba dokonalá pro mé uši ty jejich outfity a účesy omg k sežrání... Od té doby jsem začla sledovat na soc sítích... Za rok či dva nastoupily BTS další skupina ze začátku jsem si říkala cool hip hop outfity.... Awww cute asiati omg zamiloval a jsem si hned rapp line hobi, suga, RM hned potom pronikavý hlas v sladký rappujici kook a božský jimin... Ah ano zamilovala jsem do všech všechny Miluju stejně a nemůžu si vybrat kdo by byl můj bias sice říkám že jimin. Ale na každém něco miluju každý z nich je pro mě něčím jedinečný... Miluju yoongiho geniální cit pro hudbu a jeho hraní na piano. Vždy brečim moc mě dojimá jeho hraní. Miluju to jak se stará o ostatni jak se diky bts klukům změnil jejich láska ho změnila. Miluju to jak je cute s ostatními členy. Miluju jeho sexy výraz kdyz se snaží byt cute sweet boy sweet sugar. Jhope miláček všech prošel si vším stresem a přes to dokáže být naše hope a každému vykouzlit úsměv n tváři.My na me is Jhope Im your hope tohle tak cute kdyz vždy říká. Ano chci naše hope hobi milujeme tě. Dojalo že hobi vždy utěšuje kook kdyz brečí awww cute mega bratrska láska...
RM leader drsný od pohledu ale uvnitř křehká duše. Na co šahne to se rozpadne 😂.. No jo, ale zase je šikovnej na něco jiného. On má silnou osobnost nic ho jen tak nevyvede z míry. Je skvělý leadr který vede svoji skupinu v rodinném stylu... Awww to je tak cute. Oni jsou všichni cute zaujal mě jeho hluboký hlas kdyz rappuje mám z jeho hlasu pocity a emoce to same u yoongiho a hobiho vsichni tří rappují srdcem... Rappheart kdyz si pustí jejich sólo songy mama-jhpope, suga-fisrt love, rm-reflection ale ty společně písně kde jsou všichni z BTS. Vyvolá to ve mě pocit štěstí naděje lásky a někdy i smutek dojetí pláč. Vzpomínky na kamarády píseň spring day mě bodně vzala I miss you my friend mooc mám k ní osobní vztah. To už ani nemluvím 4 o'clock z té mě odvezli malém zachrankou bože  mega pláč...

Kpop family'sKde žijí příběhy. Začni objevovat