Mám ztoho úžasný nápad 😂ani nevíte co mě zase napadlo
Ahh prase opravdu mega uchylne prase.
Větší prase už asi nepotkáte?
Proč u každého fmv s bts mě napadne spousta nemravných nápadů na ff.
A jelikož, mám nápad a chci zrealizovat..
Tak svůj nápad nápisů pod video.Bylo by skvěle dělat ff podle fmv bts videii ale bylo by to jako kopirka.
Takže spíše mi to přinese uchýlnou inspiraci...💖
Radši už držím svoji pusu
Kupte mi zámek a klíč 🙏Your
SecretMiluješ mě?
Miluješ mě vůbec joonie?
"Co je to za blbou otázku hobi"?
Samozřejmě, že tě miluju
Tak mě už konečně zasvět do tvého tajemství!
O čem to lásko mluvíš? Hm
Vím že nějaké máš, citím to v kostech ty něco skryváš joonie!
Ale já to na to přijdu odhalím tvé skryté tajemství..Hobi neblazni z našeho povolaní řekl joonie s výsměchem.
Kašlu na tebe spí si v posteli sám jdu ven joone!No tak prdelko vrať se ja to tak nemyslel?
Hej hoseku ružičko moje?
Doprdele proč jsi odešel!!!
Kurva ja ti to chci říct , ale zatím není pravý čas muj milovaný hoseku..Bojím až zjistíš pravdu tak mě opustíš..
Bojim se budoucnosti o našem vztahu nechci abys mě opustil. Přinesl bych ti o modré z nebe.. Všechno co by ti vykouzlilo tvůj zářivý úsměv, který mě ničí šťastným..Aspoň mám čistý vzduch... Ještě zabalit pár věcí a můžu zase jet
Všechno mám hlavně zapalovač, provaz a nabitá zbraň.
Nasednul, jsem do svého červeného lamburginy.
Zapolil klíče, slapnul na plyn a jel samozřejmě nejdoručovanejší povolenou rychlostí 180....
Miloval jsem rychlost aut, jejich vůni a nádherný zvuk motoru..Už, jsem tu no konečně zaparkoval jsem svého miláčka před vilou.
Z levé kapsy jsem vytahnul krabičku cigaret viceroy.. Vytahnul jednu cigeru zapálil jí a vychutnaval jsem si její chuť...Ale větší chuť jsem měl na něco jiného chybělo mi to..
Odemknul jsem dveře od své tajné vily..
Jsem doma zlatičko?
P-pane přejete si něco?
Ahh přál bych si tebe moje zlatičko ale než si půjdeme spolu hrát broučků mám tu pro tebe překvapko.Posad se broučků
Došel jsem zpět k autu a opatrně vytahnul světlovlasseho chlapce.
Můj dráhy představuju ti tvého nového brášku.
Pověz nám jak se beruško jmenuješ?
Nic neřekl jen vzlyky a pláč z chlapcovych úst vycházeli.Kurva řekni mi své jméno nemám čas na tebe.
J-jimin ach tahle se mi libiš beruško.
Teď mě omluv mám něco na práci a nepokoušej se utéct vsude jsou kamery a bezpečnostni opatření.
Mě uz neutečeš nikam poté větě zazněl jeho ďábelský smich který mladému chlapci, způsoboval nepředstavitelny strach.
Jeho zajatce zmizel se svým cernovlasym chlapcem....
Zatímco jsem se snažil osvobodit ze svých zavazanych rukou..
Slyšel jsem jakési divné zvuky , vycházejíci ono pokoje.Byli čím dal víc hlasité tak jsem šel za tím zvukem okolo obývacího pokoje přes stare dřevěne schody už prošel a teď zbývaly jen ty ony dveře před ním samotným.
Chtěl jsem sebrat všechnu odvahu a otevřít ty zvláštní dveře. Jenže můj strach byl větší, ale náhlednout okem aspoň jsem chtěl..
Sklonil jsem se trochu níže a mé právě oko spatřilo co si zvláštního..Můj zajatce a jeho chlapec kteří jsou spolu nahý a provádějí něco co ja nikdy nepochopím.
Náhle přestali divné zvuky a dveře se otevřeli..
V nich můj neznámý únosce v celé své kráse..Chceš se k nám přidat prcku?
"N-ne to je dobrý"
"Ale ja si to přejí a má přání mi musíš splnil ".
ČTEŠ
Kpop family's
DiversosKpop family každý máme rodinu. Nikdo tu svoji a jiný jako my máme druhou rodinu a to je kpop family. Já jich osobně mám trochu víc. Ale největší rodinou pro mě jsou BTS jsou pro můj život inspirací, naději si splnit jednou s své sny jako oni. Nepíš...