deel 2

32 0 0
                                    

ik= IK? IK? NU GAAN JULLIE NAAR MIJ LUISTEREN. IK BEN HET ZAT OM ALLES TE PIKKEN. IK DOE ALLES, ALLES DOE IK OM JULLIE GELUKKIG TE ZIEN. ALLES DOE IK WAT MAMA VROEGER DEED. EN WAT KRIJG IK ERVOOR TERUG? IZAN, KLAPPEN. DAT IS WAT IK ERVOOR TERUG KRIJG... waarom? waarom? WAAROM HATEN JULLIE MIJ?

iedereen was stil. je hoorde enkel zinedine zijn gesnik.

ik= IK VROEG JULLIE WAT. WAAROM?

reda= WIL JE WETEN WAAROM? omdat je verdomd veel op mama lijkt niet een beetje nee! alles wat zij deed doe jij nu ook. denk je niet aan ons dat wij haar missen?

ik= PARDON? DENK JE NIET DAT IK HAAR OOK MIS HEH? NEE WANT JULLIE DENKEN ALLEEN AAN JULLIE ZELF. mama had niets anders gewild dan dat ik haar taken zou overnemen zodat moesje een jonge is die school serieus neemt en dat als jullie naar huis komen er eten is en dat het huis netjes is. MAAR NEE DAAR DENKEN JULLIE NIET AAN. accepteer het. ACCEPTEER DAT MAMA ER NIET MEER IS. vergeet haar niet maar accepteer het, want door mij te haten komt ze net terug.

boos liep ik naar mijn kamer. hoe durven ze me daarom te haten. hebben ze dan geen hart? kunnen ze hun hersenen niet gebruiken? zachtjes klopt iemand op mijn deur. ik zag dat zinedine zijn hoofd uitstak bij de deur met een pak chocolade in zijn mond. OKE DAT ZAG ER FCKING GRAPPIG UIT. en ik heb geen rede om boos op zinedine te zijn

ik= HAHAHAHA kom hier snotaap

zinedine= HAHAH zie je niet ik ben bae

ik= ach hou je mond gewoon en kom binnen

hij stapte binnen en ik kon mijn ogen niet geloven. ik zag aan 1 hand 2 zakken chips en in zijn andere hand een albert heijn tas waarin redbull en snoep in zat ( ja ik had het in de middag gekocht zo weet ik wat erin zat.) zinedine zette alles op mijn bed, pakte mijn laptop en kwam naast mij liggen.

zinedine= oke welke film gaan we kijken

ik= REALTY HIGH

zinedine= NEE dat is zo een meisjes film dan lijk ik zemmel (homo).

ik= ben je ook daar niet van. mohim we gaan die film kijken. je gaat het leuk vinden.

zinedine= pff okee. maar kifesh we hebben zoveel energie. het is 2 uur s'nachts.

ik= shhhtt hou je bek de film begint.

tijdens de film word er op mijn deur geklopt. geen van ons twee reageren. we waren zo in de film. YEAAASSS ZE GAAN ZOENEN. ja hoor die stiefmoeder verpest het.

zinedine en ik= NEEEEE TFOOOEEE

ik hoor de deur opengaan en zie mijn vader en broers bij de deur opening staan. oh shit zo meteen zijn ze nog boos dat ik op hun ging schreeuwen bang keek ik hun aan terwijl ze naar mijn bed toe lopen.

Papa= inaya kunnen we even met je praten?

Tfoe ik was nog steeds boos op ze

Ik= nee ben bezig

Marouan= doe normaal man

Safouan= precies

Ik= HEBBEN JULLIE OOIT NORMAAL TEGEN MIJ GEDAAN?

Reda= marouan en safouan bekken dicht want jullie maken het erger. Inaya alsjeblieft

Opeens komen mama's woorden in mijn hoofd. "Inaya benti als je ruzie hebt met mij, papa of je broers vergeef het ons. Want op een dag gaan we er niet meer zijn, en dan ga je denken waarom heb ik het ze niet vergeven zodat we nog een leuke tijd konden hebben. En dan? Dan kan je de tijd nooit meer terug draaien. En benti " allah vergeeft zijn mensheid, dan wie zijn wij om niet te vergeven.

Ik= ga maar het is al goed

Ze keken me allemaal verbaasd aan behalve papa, hij keek zo mysterieus

Papa= reda, marouan, safouan en zinedine gaan jullie even uit de kamer

Ze liepen allemaal mijn kamer uit. Nu was het nog papa en ik.

Papa= mama's woorden kwamem in je hoofd eh?

Ik knikte en keek de andere kant op

Papa= ze zou trots op je zijn. En inaya echt sorry. We hebben ons als bitches gedragen

Ik= pa het is al goed

Papa= ik hou van je

Ik= ik ook van jou

Hij kwam op mijn bed zitten en gaf me een knuffel

Reda= wesh horen wij niet meer bij de familie oullah?

Papa= zied hier komen, familie knuffel

En daar zaten we dan. Met ze alle op mijn bed te knuffelen. Uiteindelijk een beetje geluk

Oh oh oh na slechte tijden komen goeie tijden en na goeie tijden komen slechte. Dus verwacht het onverwachte

Verliefd op mijn ontvoerderWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu