Sorunlar( toplantı)

899 127 36
                                    

61trabzontuubaximusss EXO grubunu oluşturdu.

Walla herkesi ekledi.

Chen- Bu ne jsksldld
Suho- 61trabzontubaximusss haber verseydin,arkadaşlar biri beni gruptan atabilir mi?
Chen- Suhooooooo... Parhahahahahahhaha hahahahajja...
Kai- Çüşşşş çüşşşş oğlum sakin.
Kris- Oğlum moğlum ne ayak lan!
Xiumin- Chen sende kendini küçültme bu kadar.
Chen- Sadece trolüne yapıyorum asıl bunu anlamayan sizler küçülüyorsunuz benim gözümde.
61trabzontuubaximusss- Ben anlıyorum seni Chen yanlız değilsin, hem çocuklar şurada sizi hayırlı bir iş için topladım neden kavga ediyorsunuz?
Luhan- Ne hayırlı işi noldu?!!
Sehun- Nası haberin oldu?!!
Chanyeol- Neyden la noli?
Baekhyun- Ne hayırlısı ya?
61trabzontuubaximusss- Sakin be, çokta önemli değil sadece vote sayımız düşük olduğundan ve geçen başladığım, yazarın ilk kitabı olmasına rağmen çok iyi bir çalışmadan bahsedicektim.
Sehun- Ha tamam 😰
Luhan- Aynen ya... Vote sayıları çok düşük.
61trabzontuubaximusss- Aslında insanların yüzlerini bir nebze olsun güldürmek için yazıyorum bu kitabı, sonuçta bir yazar değilim ama insanların beğenisini kazanmak hoşuma gidiyor ve yazma isteğimi arttırıyor.Tabi bu onların tercihi.
Soo- Resmen oy için dilendin ha sjjsjs.
Kai- Randomm😱
61trabzontuubaximusss- Lan bu bir tek bana güler,yazıklar olsun sana verdiğim emeklere.
Soo- Ne verdin la sanki?
Lay- Sana bu kitapta bir yer verdi.
Tao- Aldınmı?
Chen- Buda sana kapak olsun.
Kris- İşte buna random gülerim muhaha.
Suho- Lan adamın gülüşü bile cool.
Kris- Ne dedin okuyamadım.
Suho- Dedimki Bobbokkhaahhaparrarararapapararat...
Lay- Bu randomun sonunda niye para yazıyor?
Chen- Qralın tüm randomları böyle bitiyo.
Chanyeol- Qral...
Baekhyun- Qral...
Kai- Qral...
Kris- Züppe...
Lay- Qral...
Xiumin- Qral...
Tao- Qral...
61trabzontuubaximusss- Yeter! Şu son konuyada gelelim, arkadaşlar kitabı okumaya başladım ve beğendim sıkmıyor yani adamı yazar yazım kurallarına filanda dikkat ediyor, bence okuyun derim cigdemskalp07 ten Merhaba İstanbul...

Exo texting/ LiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin