Viata noastra e ca flacăra unei lumânări, cand se stinge nu merge într-un alt loc ci pur si simplu încetează să mai existe. -K.K.
10.02.2010
Dormi, copile drag,
Mama iti trimite
Peste-al serii prag
Vise linistite.Dormi usor, usor,
Clipele tacute
Se opresc din zbor
Ca sa te sarute.-A adormit? intreaba un bărbat bine facut, cu mustata si barba carunta, semne ce arătau că era trecut deja de varsta mijlocie.
-Da. ii raspunse in șoaptă o femeie micuță, fragila, cu părul negru ca taciunele si ochii albastri ca si cerul întins.
-A crescut atat de mare, dar tu inca ii canti acest cântec.
-I-l voi cânta si la 20 de ani. raspunse ea in șoaptă răstit, uitandu-se amândoi la copila căzută de mult in lumea viselor, acolo unde putea atinge norii, acolo unde zanele si unicornii -văzuți la desenele ei animate- erau reali.Micuța semăna cu mama ei, aceiași ochi albaștri, același par negru. Dar avea ceva de la tatăl ei, spiritul îndrăzneț, credința în ceea ce spune ea, în ceea ce crede si e adevărat si răzbunarea ce-i curgea prin vene.
-A crescut foarte mare... spune domnul, uitandu-se în adânc, în gol, pe fața lui observându-se usor tristețea.
-Stiu Richard, dar sa ne bucuram acum de clipele copilăriei ei. îi răspunse blând, mângâindu-i usor mana lui stângă între palmele ei micuțe.O secundă trecuse, secunda furata de sărutul dintre cele două suflete adulte, sărutul plin de iubire, iubirea dintre cei doi, o secundă...a fost cea care le-a luat viata.
Un intrus, ascuns în debaraua din spatele lor, le-a retezat capetele de pe umeri cand ei, în clipa aceea de neatenție, se sarutau.
O secundă de neatenție, un sărut si chiar dragostea..iti poate lua viața.Mai crunt, e gândul că micuța cu părul "nopții" a rămas singura, singura pe lumea aceasta rea, singura intr-un orfelinat.
Durerea ei, durerea care nu poate fi scrisă cand si-a vazut părinții întinși la podea, morți...*după niște ani*
Anii au trecut în zbor, asa..ca niște secunde, niste clipe ce au dispărut doar cu o clipire pentru micuta Amy, fata cu părul "noptii ". Acum, ea e fata mare, 10 ani au trecut de atunci, 10 ani si-a petrecut în orfelinatul care a separat-o de viata socială. Nu e orice orfelinat, e unul de acela..pocait. Doar aceste orfelinate se gasesc in zona ei, într-adevăr, și-ar fi dorit altul, unul normal daca se putea. Dar, aici si-a gasit si prima ei dragoste..jurand in ziua înmormântării părinților ei, ca nu va mai iubi niciodata, dar soarta, i-a oferit altceva. I-a oferit un băiat, de varsta ei, blond cu ochii verzi ca si smaraldul prețios..Nick se chema. Era cel mai dorit de fetele din orfelinat, dar inima lui, bătea doar pentru Amy.
Prezent
-Hey Amy!
-Buna...
- Ce ai iubita?
-nimic..ma gândeam doar..
-La ai tai?
-Mhm..
-Hai gata..ai auzit azi ce a bolborosit profu' de romana?
-Faza cu reincarnarea?
-Da ..tu crezi ca exista ?
-Asculta, nu exista niciun bebeluș pana cand un suflet deja mort nu-l "penetrează", daca niciun suflet nu intra înăuntrul "coji", este pronunțat mort de către doctori. Puterea ta este karma asa ca sufletul unui violator sau pedofil nu au nicio șansă. Copiii sunt cei mai periculoși, sunt suflete pure, stai departe de ei in timpul bătăliei dintre suflete!
-Dar ce zici de rai? De iad?!
-Ala este iadul, iar viata pe care o lași în urma este raiul...
-Wow..
-Da..haide, mergem la ora?
-O..bine..Numele meu este Amy si sunt o orfana. Viata mea...s-a dus naibii in ziua in care părinții mei au fost uciși, nu stiu de cine, nu stiu de ce. Tot ce stiu e ca, erau 2 persoana sau cel putin asta au spus criminalistii...cazul a fost închis oricum, dar răzbunarea mea inca arde. Vreau sa ii găsesc, si sa-i fac sa plateasca..dar stiu ca poliția nu ma va ajuta..Nu ma mai ajuta de mult timp...
CITEȘTI
Pact Cu Diavolul
Paranormal"Pact cu Diavolul" Este o ficțiune despre viata micutei Amy care, se schimba in mod anormal cand părinții ei sunt uciși, pe când ea avea varsta de doar 7 ani. După 10 ani în care poliția nu a reușit sa-i gaseasca pe criminali, Amy nu-și poate stăpân...