Ora trecuse. Amy si Derek intraseră in liceu, luându-si ghiozdanele si plecând.
Lui Amy nu-i mai păsa de profesori, reputație, sau Nick..Ea, isi dorea doar sa-i vada murind in chinuri pe ce-i ce au despărțit-o de părinții săi.Era atat de concentrată asupra răzbunării sale, încât doar fumul țigării lui Derek a trezit-o.
"Ce fumezi? " a intrebat ea, puțin tremurând.-Pall Mall negru, vrei?
-Eu, nu fumez...raspunse Amy uitandu-se-n pământ, dar aș vr
ea sa încerc.Cei doi se opriseră pe-o banca, Derek scoțând un pachet si-o bricheta din buzunarul său. " Stii sa o aprinzi prințesa?" a intrebat ranjind, ceea ce a enervat-o pe Amy la culme.
Luă Amy țigara, o puse cu două degete intre buze, o aprinse...si trase tare in piept. Un imens nor de fum ieșise din gura sa, urmat de niste sunete ingrozitoare. O tuse forțată o apuca pe Amy, apoi senzația de vomă, si cum era de așteptat...leșinul.Derek rade amuzat de toată faza, chiar daca nu era tocmai amuzant. Săraca Amy, se trezește bulversată, uitandu-se cu greu la Derek cum râdea. Nervii o copleșiră si de voie de nevoie îi troznește un dos de palma lui Derek, de îi întoarce capul 180°.
Își pune mâna dreaptă pe obraz, își întoarce capul spre Amy, iar...in ochii lui negrii se putea observa furie detașată. Ce sa faca acum Amy? Sa isi ceara scuze? Ar fi prea târziu... Sa fuga ? Ar prinde-o oricum... Nu știa ce să facă, dar mormăitul lui Derek o trezise. Un "Ce ai spus..?" speriat iese din gura fetei, urmat apoi de un raspuns aprig si dur.
"Fugi!" a fost tot ce a rostit Derek, și tot ce a facut-o pe Amy sa fugă cum n-a mai fugit vreodată în viața ei, nici macar la orele de sport. Ii era frică de el, reputația lui de satanist o speria, tot ce auzise despre el cum ca viola fetele, le omora, le tranșa apoi le oferea ca ofrandă însuși Lordului Satan, o făcea să se teamă de el. Chiar dacă stia că poate nu sunt adevărate, ei tot ii era frică."Ai grijă!!"
Auzise din spatele ei, dar cand sa se uite in față..un imens copac o întâmpină cu "bratele deschise"- Ti-am zis sa ai grija, spune Derek pe un ton ironic, hai sus.
- Auuuu. Cine a pus copacul ăsta in drum ?!
- Nu-i vina lui ca esti tu neatentă.
- Nu-i vina mea ca tu mi-ai zis sa fug! Chestia asta e doar vina ta! Esti o probl.., Amy nu termina de rostit toată propoziția că, buzele reci ale lui Derek ii atingi buzele ei calde si fragile.Ea nu rupse sărutul, ba din contră, il continuă. Amy se întinde pe iarba, Derek ținând-o de mâini și stând deasupra ei.
Amy simțea ceva..ceva frumos. Ceva ce cu Nick nu a simțit pana acum, stia ca e gresit ce face, dar stia ca ii si place. Nu voia să se mai termine acest sărut, simțea cum lumea dispare încet încet și ei doi rămân plutind în galaxie.Derek a fost cel ce a încheiat sărutul din lipsa aerului, o privește tandru in ochi si o mai sărută scurt încă o dată. Sentimentele lui Derek pentru Amy sunt foarte mari, a ținut acest secret foarte mult timp și, e fericit că a putut să o sărute asa cum visase de nenumărate ori.
- Ar..ar trebui sa mergem, imi e foame. se bălbăie Amy încercând să îl dea jos de pe ea.
-Da... răspunse Derek, oarecum trist .
CITEȘTI
Pact Cu Diavolul
Paranormal"Pact cu Diavolul" Este o ficțiune despre viata micutei Amy care, se schimba in mod anormal cand părinții ei sunt uciși, pe când ea avea varsta de doar 7 ani. După 10 ani în care poliția nu a reușit sa-i gaseasca pe criminali, Amy nu-și poate stăpân...