HASTANE

72 6 0
                                    

Malia, Mark'tan kurtulmanın sevinciyle partiye doğru gidiyordu. Adeta havalarda uçuyordu . Ama aniden bir araba ona çarptı.  Arabadan iki kişi indi. Malia onları görüyordu ama ne sorularına cevap verebiliyordu ne de ayağa kalkabiliyordu. Daha sonra yavaş yavaş gözleri kapandı. Gözlerini açtığında bir hastane odasındaydı. Başında da bir adam ağlıyordu sanki. Malianın hatırladığı tek şey partiye doğru gidiyor olmasıydı ve aniden burdaydı, bir hastahane odasında . Malia adama 'neler oluyor ?, neden burdayım? ,sen kimsin?' Gibisinden sorular soruyordu. Adam gülümsedi . "İstediğim sorudan başlayabilir miyim" dedi. Malia çok ciddiydi neden burda olduğunu bilmek ve bu hayatında ilk kez gördüğü bu  adamın ne diye onun yanında  durduğunu merak ediyordu. Adam " Merhaba ben Steve ve sen birden önümüze atladığın için Edward'ın Mercedes'ine çarptın " dedi.  Malia Edward da kim diye düşünmeye başlamıştı . Birden adam sanki onun beyninde geçenleri okuyormuşcasına 'Edward  partide, parti bitince gelicek ve bana Edward'ı tanımadığını söyleme o okuldaki en yakışıklı çocuklardan birirdir." Dedi. Malia Edward'ı bir kaç kere okulda görmüştü ama tam olarak tanımıyordu. Malia "Edward'ın yakışıklı oluşu beni şu anda ilgilendirmiyor." dedi ama  Edward'dan hoşlanıyordu. Bir kaç saat bekledikten sonra Malia artık dayanamayıp " Beni çıkarır mısınız lütfen?" Diye bağırmaya başladı.  Doktor ona " Seni birkaç saat daha misafir ettikten sonra bırakacağız,şimdilik sabret " dedi. Malia artık bu hastalık dolu dört duvar arasında kalmak istemiyordu. Daha sonra aklına şuan eve kız atmış olan Mark geldi ve hastanede durmanın en doğrusu olduğuna karar verdi. "Ve işte sonunda Edward geldi." Dedi Steve. Aslında Malia da sevinmişti ama Edward'ın sevgilisi vardı ve ona bunu söyleyemezdi. Edward , Malia'nın iyi olup olmadığını sorduktan sonra  Malia heycanlanmaya başlamıştı koskoca Edward Evolve onu sormuş ve merak etmisti daha ne olsun! Sonuçta bu her ineğin başına gelmezdi. Daha sonra Edward doktora durumunu sorup Malia yı kucağına aldı. Malia şu anda Edward'ın kucağındaydı mutluluktan havaya uçtuğu her halinden belliydi. Edward'ın da mutlu olduğu belliydi ama bunun nedeni Malia'yı kucağına almış olması değildi çünkü Edward sert biriydi ve kimseye kolay kolay aşık olmazdı.Malia  Evine gidip o korkunç Mark ve eve attığı kızı görmek istemediği için Edward Malia'nın evini sorduğunda 'Arkadaşım ve ben bir ev tutmuştuk ama ev sahibi bizi attı evden.' Dedi bir anda. Yalan söylemeyi beceremiyordu ama Edward ona inanmıştı. Ve sonunda Edward'ın evindelerdi.

.

.

.

.

.

.

.

ARKADAŞLAR 2. BÖLÜMÜMÜZÜ DE UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. BENİM ADIM DENİZ :) VOTELARİ UNUTMAYİN VE ARKADAŞLARİNİZA TAVSİYE EDİN ^.~

RASTLANTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin