Ch 10

1.5K 132 81
                                    

That person and naira together - tum!

Naira - tum yahan kya Kar Rahi ho??

Girl - yeh sawaal toh mujhe tumse karna chahiye.... Aditya ne toh kaha tha ki Koi deserving ladki aa Rahi Hai but....

Kartik (angry) - what do you mean huh??..... And who are you??

Girl - I am Aditya's girlfriend... Natasha!!!!!!

Kartik's blood boils as he realized that it's the same Natasha who had cheated on naksh.......

Naira understands that and immediately holds his hand and gestures him to calm down......

On the other hand Natasha looks carefully at Kartik..

Natasha (to herself) - wow... How handsome.... How charming..... How decent..!!

(Abe Natasha kuch aisa batao jo Hume Nahi Pata ho 😂😂)

Yeh banda toh Mera he hokar rahega.... Vaise bhi who can resist me.... And I love trapping decent boys... Kitne sweet hote Hai na yeh.... Pehle Amar phir akbar phir Anthony.... Phir naksh.... Phir Aditya and ab yeh.....

(Aditya is a positive character)

Vaise iss vaale ke saath thoda zyaada time rahungi I guess 1 year tak isse Kaam Chala sakti hoon main......

She then walked seductively towards him..... While he just looked away in disgust.....

Natasha (brushing his jacket) - hi!!!

Kartik(backing off+sternly) - Byee...

He was about to go when naira held his hand.......

Naira (whispering to him) - Kartik... Ik ki tumhe kaisa lag raha Hoga.... But plzz yahi hai jo Hume project samjha sakti Hai..... Varna hum kya karenge....!!

Kartik stayed back.....

Kartik - ummm... Natasha can you please explain us the project ....

Natasha explained them the project....

Natasha - aaj ke liye itna he kaafi Hai... Ab Kaam Kal shuru karna.... So let's just enjoy today (she winked towards Kartik) shall we both go out somewhere??

Naira saw this and her mouth was in 'o' shape......

A little more jealousy was visible on her face

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।

A little more jealousy was visible on her face....

Naira (to herself +jealous) - heyy Ganga Maiya kaisi Hai yeh ladki.... Besharam chudail kahin ki.... Ab yeh Kartik par Dore daal Rahi Hai..... Isko toh ek din acha sabak sikhuangi.... Samajhti kya hai yeh apne aap ko... Huh......

Kartik - Nahi Natasha I am very tired and would prefer resting.......

Naira felt relieved......

Natasha - oh come on Kartik.... Main jaanti hoon ki it's a village but hum yahan par bhi enjoy Karne ka intezaam Kar sakte Hain.... Aur vaise bhi within 2 hours mujhe shehar ke liye Nikalna Hai..... You see main Nahi reh sakti kisi village main.....

Kartik - no Natasha I am really very tired so Byee.... Chalo naira let's go....

He held her hand and waked away leaving an irked Natasha behind.....

Kaira were staying in the outskirts of the village in a dharamshaala (a very small hotel kind of thing).....

Naira (feeling the cool breeze) - wow Kartik Hawa kitni achi chal Rahi Hai na......

Kartik (feeling the same) - Haan naira... Aur Agar company achi ho toh vaise he acha lagta Hai.....

Naira blushed and shied listening to this.....

Kartik - vaise naira bahar walk Karne chale vaise bhi 6 he toh baje Hai.....

Naira - Kartik mujhe toh laga ki tum bahut tired ho....

Kartik - are kya tired voh toh bass uss chudail se peecha chudaane ke liye kaha tha Maine....

Naira giggled and Kartik saw her very lovingly.......

Kartik (to himself) - aise he hasti Raho Hamesha naira.....

Naira - kuch kaha tumne??

Kartik (worried) - are Nahi Nahi... Maine toh kuch Nahi kaha.... (are kahin isne sun toh Nahi li meri baat)....


Kartik - ab voh sab chodo let's go for a walk......

Naira - ummm OK....

They go for a walk.... And it's very cold....

Naira rubs her hand and then folds her arms.....

Kartik sees this and removes his jacket and covers her.... Naira's breath stops when she feels his hands on her shoulders.....

Naira - are Kartik iski Koi zaroorat Nahi Hai.... Main theek hoon....

Kartik - shh....Voh toh dikh raha Hai naira....

Naira - Kartik aise toh tumhe thand lag jaayegi.....

Kartik - are mujhe Koi thand vand Nahi lagti....

Suddenly he sneezes....

Naira - Haan voh toh dikh raha Hai...

She is then about to remove the jacket but he stops her.....

Kartik - Nahi naira.... Plzz....

Naira - acha ek Kaam karte Hain dono he isse share karte Hain.....

Kartik (confused) - Matlab.....??

Naira - are Matlab....

She then takes off one side of the jacket covers Kartik's other side with it...... Naira is on the left side and Kartik is on the right side..... Naira's right arm was brushing Kartik's left arm.....giving her shivers down her spine....



To be continued....

Heyy guys I am back..... Desired votes are 55 +......

Love you all
Shreya

kaira - I'll take all your fears जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें