PİRAMİTLER

26 2 0
                                    

Piramitleri çoğunuz biliyosunuzdur...
En büyük meraksa nasıl bu zamana kadar yıkılmaan kalabilmişlerdir???
Ve kimler tarafından yapıldı.Kimler dediysem insanlarmı,insan dışı varlıklarmı???

Bugün bile böyle yapılmazken binlerce yıl önce nasıl böyle yüksek yapıtlar yaptıkları insanın içinde merak uyandırıyor...
********
MISIR PİRAMİTLERİ PİRAMİTLERİN ATASI DEĞİLDİR

   Mısır piramitlerinin yapımı M.Ö. 2070 yılından sonra başlamıştı.Ondan önce Mezopotamya'da M.Ö 4000 yılında "Ziggurat"denilen bir yapıya rastlıyoruz.Bu yapılar Sümerliler,Babilliler,Elamitliler,Akadlar ve Asurlular tarafındanda inşa edilmiştir.

Dünyanın bir çok yerinde farklı medeniyetlere ait piramit şeklindeki yapıları görmek mümkündür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dünyanın bir çok yerinde farklı medeniyetlere ait piramit şeklindeki yapıları görmek mümkündür.Sonuçta eski insanların gökdelenler gibi  yüzlerce metre yüksekliğine ulaşan
yapıları o dönemde kullanılan malzeme yapılarla ve aletlerle yapmalarını bekleyemezdik:):):)

Piramit kimin adına yapıldıysa onun bulunduğu odaya yılda iki defa güneş girmektedir.

Her biri 20 ton olan taşlardan oluşmuştur.

Mumyaları bulan 12 bilim adamı kanserden ölmüştür.
(Radyoaktif maddeden olduğu düşünülmektedir).

Piramitlerin içinde hiçbir elektronik madde çalışmamaktadır.

Kirli suyu piramitlerin içerisine bırakırsanız 1-2 gün sonra üretilmiş olarak bulursunuz.

Bitkiler piramit içinde daha hızlı büyür.

Yaralar piramitlerin içinde daha çabuk iyileşir.

Mısır piramitleri dünya düz olarak varsayıldığında dünyanın tam ortasında yer alır.

***********

Lütfen oy vermeyi unutmayın...
Daha nice bilmediklerimizi öğrenmemiz dileğiyle...

                            *_*
NOT!!!Eğer sizinde  merak ettikleriniz varsa beraber öğrenebiliriz.

MERAK ETMEDİKLERİMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin