volumul 1

315 16 3
                                    

Buna ! M-am decis sa incep o noua carte asa ca da ... Nici eu nu stiu despre ce va fi . :)))) Se mai intampla . Oricum ! Sper sa va llaca si va astept comentarile . Iar pentru inceput va rog . Nu radeti prea mult de iepurasul asta micut . :))))

( Mya ) 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( Mya ) 

  Muzica rasuna in incaperea intunecata . Se pare ca e timpul sa ma trezesc ... Imi dreschid ochii si constat ca sunt pe jumatate intinsa pe jos ... Tipic mie . Ma ridic si dau perdeaua la o parte ca sa poata intra lumina in camera . Imi iau niste haine si intru in baie . Dupa ce am fost gata am intrat inapoi in camera u de mi-am aranjat parul si m-am machiat putin . Mi-am conectat castile la telefon si mi-am pus tableta in geanta apoi am plecat . 

- Se pare ca tata a plecat de ja ...

  Intru in mica cladire si sunt intampinata de o batranica

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  Intru in mica cladire si sunt intampinata de o batranica .

ea n - Te asteptam . Ia loc Mya .

- De unde imi sti numele ?

ea : - Sunt o ghicitoare adevarata Mya . Chiar daca suntem putine in momentul de fata care nu suntem niste impostoare trebuie sa ne facem meseria . E ceva normal sa stim cum va numiti doar cand ne uitam la voi . 

- Mda ...

ea : - Acesta v-a fi ultimul tau an scolar . Vei fi nevoita sa renunti la scoala . Vei crede ca viata ta se v-a schimba . Dar nu v-a fi adevarat . Bine . Se v-a schimba . Insa nu acum draga mea . Viata ta se v-a schimba dupa ce te vei intoarce . 

- Prosti ! * ii spun batranei si plec spre scoala * 

 Viata mea nu se poate schimba asa usor ... Auzi la ea ! Sa abandonez scoala ? E nebuna ? Nici macar nu stie cat m-am chinuit sa pot pleca cu fetele din romania si sa ne mutam la Seul ! Si acum sa plec ! Dupa ce am tras atat si mai am putin si imi intalnesc biasul ?! Oh , nu baby ! Nu voi renunta la asta pentru nimic ! 

  Intru un scoala si ma duc la mine in clasa . Din cauza babei am intarziat ...

diriga : - Mya ...

- Imi pare rau ! Doar ca am fost retinuta de o batranica .

diriga : - Aseaza-te !

- Multumesc !

diriga : - Faceti ce vreti .

  Primesc o notificare asa ca ma decid sa verific ... Cand vad despre ce e vorba inima mea se opreste in loc ... Biasul meu e intr-o relatie ... Grozav ! asta mai lipsea ! Incepusem deja sa plang ...

  Insa ... Se pare ca necazurile nu se opresc aici ... 

- Nu se poate ! * ma ridic din picioare * A avut dreptate ... * ma asez la loc *

diriga : - Mya ? Esti bine draga ? 

- Nu ... Eu ... Trebuie sa renunt la scoala ...

  Si asa chiar a fost ... L-am lasat pe tata singur cu mama mea vitrega si cu binicul . Iar prietenele mele ... Macar ele sa zambeasca . Ma bucur ca am reusit sa le aduc aici . Sper sa ma intorc la timp si sa nu fiu nevoita sa refac anul ...

 Si iata-ma acum in Anglia alaturi de sora mea de3 ani ,mama si asa zisul meu tata vitreg ...

 Adio viata frumoasa ... Adio iubitule ... 


   Si da pui mici ... Acesta a fost prologul ! Asa ca de la revedere va voi oferi o noua poza . Sper ca v-a placut ! 

 Sper ca v-a placut ! 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Demon cu chip de inger ( Volumul 1 )Where stories live. Discover now