Her yerdeler! Evet her an her saniye beynimin içinde yorulmadan,usanmadan konuşup durmaktan hayatımı bana zindan edip durmaktan bıkmadınız mı ? Defolun gidin artık bu beden sadece bana ait ikinci bir kişiye yer yok!
Sıçrayarak kendine gelmişti Oğuz aldığı uyuşturucunun etkisiyle kendinden geçmiş bir vaziyette biraz önce kendini zehirlediği damın içindeydi. Gördüğü halisülasyonların ve çektiği acının etkisiyle darmadağın etmişti ortalığı. Uyuşturucuyu içmek için kullandığı tezgahın içindeki su heryeri ıslatmıştı. Zar zor ayağa kalktı üstünü başını temizlemeye çalıştı ama nafile. Sanki savaştan çıkmış gibi toz toprak içindeydi her yer susuzluktan ağzı öylesine kurumuştu ki konuşamıyordu. Bulunduğu damın dışına çıkarak ilerideki tulumbadan biraz su içti. Karnı çok fazla açıkmıştı ve buraya nasıl geldiğini bile tam olarak hatırlamıyordu sanki daha kalabalıktı ama bu kadar yalnız değildi en azından. Sonra yavaş yavaş hatırlamaya başladı buraya iki tane arkadaşıyla gelmişti daha doğrusu ona bu uyuşturucuyu satan adamlarla birlikte gelmişti. Saate bakmak için eliyle cebini yokladı ama telefonunu bulamadı bütün ceplerini aradı. O an cüzdanının da olmadığını fark etti. Hızla sızıp kaldığı damın içine girdi ve ortalığı aradı taradı hiç birşey yoktu. O an aklında bir şimşek çaktı. Onu oraya getiren Çocuklar ona bilerek yüksek dozda uyuşturu verip bayıltmışlar ve sonra da cebinde ki bütün herşeyi alıp kaçmışlardı. İşin kötüsü çalıştığı yerden maaşını bugün almıştı. Bütün parasını ve telefonunu kaybetmişti. Sonra aklına evde bekleyen küçük kız kardeşi ve annesi geldi. Babasını iki yıl önce bir kavga esnasında kaybettikleri için bütün ailenin yükü Oğuz'un üstüne binmişti. Annesi eşi öldükten sonra derdin kederin içinde hasta olmuş kendine bile bakamayacak bir hale gelmişti. Oğuz uzun boylu abartılmayacak derece de kalıplı yeşil gözlü bir çocuktu. Annesi geldi aklına evde ekmek oyuncak bekleyen küçük şirin kız kardeşi geldi ve oturup hüngür hüngür ağlamaya başladı. Kullandığı kötü maddeler onu ailesini ve hayallerini günden güne yok etmekteydi. Nasıl bir şey bu Allahım diye geçirdi içinden her gün kendini bir adım daha ölüme yaklaştıran bir maddeye benliğini insanlığını gençliğini sömürüp giden bir maddeye daha da sıkı sarılmak ölümü kucaklamak gibiydi. Sokakta bir çok ismi vardı bu maddenin en bilindiği ise "Bonzai" idi ama Oğuz için artık o ölümün ta kendisiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Sokaklarda Kayboldum
Non-FictionAçlık, sefalet, kimsesizlik ve tükenmişlik... Uyuşturucu batağına düşmüş gencecik bir bedenin hikayesi... Çocukluğum nerede anne ? Hani kirlenmesin diye sadece evin içinde giydiğim ayakkabılarım nerede ? İçimde bitmek bitmek bir sıkıntı var anlatm...