Park Jimin

146 4 4
                                    

Sen okulun en eziğisin. Ama gizli güzeli yani dikkatleri üstüne çekmek istemediğin için pek bu konuları konuşmazsın vesayre vesayre. Pek arkadaşında yok çünkü sosyo fobim var(aklıma Yongi geldi fldkjrj) arkadaşların sadece üç kişi.

PAZARTESİ SABAHI
pazartesi olmuştu o nefret ettiğin, her sabah lanet olsun dediğin alarm gene çalıyordu. İstemeyerek de olsa sıcacık  yatağından çıktın ve hazırlanıp okuluna gittin.

SINIFTA
Sınıfa girdin ve biraz durup sınıfa göz gezdirdin. Herkes ruh gibiydi, pek şaşırmadın sonuçta pazartesiydi ve herkes sendromdraydı. Fazla oyalanmayıp yerine geçtin. Zaten bir iki dakika sonra hoca geldi ayağa kalktık.Hocayı selamladıktan sonra yerimize oturduk ve hoca konuşmaya başladı.

HOCA
Çocuklar bu gün sınıfımıza yeni bir öğrenci geldi dedi ve o sırada kapıdan ultra mega yakışıklı kaslı ekstra cool havalı park jimin içeri girdi. Kızlar hemen aralarında konuşmaya başladılar çok yakışıklı falan diye. (kesinlikle ben olsam bende konuşurdum) Sosyo fobin olduğu için yanın boştu, hoca (adın) ın yanına geçebilirsin dedi. Jimin geldi ve sana kendi adını söyleyip bir dost eli uzattı. Sen bir iki saniye jimine baktıktan ama pek tınlamadın sonra önüne döndün ve hocayı dinlemeye başladın. Ders bitmişti dolaşmak için bahçeye çıktın ve gizli yerine gidip çimenler üstüne oturdun. Zil çaldı ama farketmedin jimini düşünüyordun. Galiba ondan biraz elektrik almıştın. Ama fobin olduğundan bunun imkansız olduğunu düşünüyordun. Ve birden öğretmen ziliyle irkildi. Birden aklına hocanın sınav öncesi son tekrarı yapacağı aklına geldi koşarak sınıfa gittin hoca daha gelmemişti. Hemen yerine geçip defterini çıkarttın ve beklemeye başladın. Hoca geldi derse başladınız ders bitti diğer derse geçtiniz vs falan işte. Okul bittiğinde arkadaşlarınla eve güle oynaya gidiyordun ve birden oluşan trafik yüzünden yanınızda bir araba durdu. Arabanın içinde jimin dışarıyı izliyordu ve seni düşünüyordu. Sende orda durmuş arkadaşlarına bir video gösteriyordun. O sırada kafanı kaldırmanla camdan seni izleyen jimini gördün ve hemen arkanı döndün. Jimin utandığını anlamıştı sanırım çünkü sen arkanı dönünce jimin sırıtmaya başlamıştı. Sonra sen arkadaşlarının kolundan tutup gidelimdedin ve gittiniz.
JIMIN EVDE
seni merak ettiği için intagramdan bir süre araştırdı sonra instagram hesabını buldu girer girmez bu video dikkatini çekti

(sen bu videoda sarışın olan yani lisasın video hoşuma gitti diye koydum kfnfmdb)

Jimin bu videoyu görünce çok şaşırdı çünkü senin böyle iyi dans ettiğini düşünmemişti. Ayrıca fotoğraflarında çok tatlıydı hep renkli saçlıydın, değişik makyajlar yapmıştın vs şeyler

ERTESİGÜN OKULDA
Okula gittin ve derslerini işledin

ÇIKIŞTA
Lolipop almıştın çünkü lolipop u çooook seviyordun. Ama her lolipop u yemezdin, sadece böğürtlenli olanları yani mavi olanları yerdin.

18 AY SONRA
artık baya jimin den hoşlanıyordun ve bunu kabul etmiştin ama çaktırmamaya çalışıyordun. Bir gün derste (gene o vazgeçemediğim DERS kelimesi) hoca konuşmaya başladı.

HOCA
çocuklar 1 hafta sonra okulumuzda bir parti yapılacak (eğlencesine) isteyenler gelebilir dedi ve birden tüm kızlar acaba ne giysem diye düşünmeye başladı. Sen onlara çok saçma bi şey konuşuyorsunuz bakışı attın( arkadaşların sana erkek fatma derlerdi) (öyle bi bakış varsa tabii) ama arada sende düşünmüyor değildin eve gidince biraz araştırmaya karar verdin.

bangtan ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin