JUST TELL ME, LOUIS

275 7 2
                                    

Just Tell Me, Louis
by: Kayleigh 
warning: Slash, PWP, "smut story", 18+

- - -

Z poklidného dřímání jej vyruší zběsilé klepání na dveře. Zamračí se, otočí se na druhý bok a zaostří na hodiny. Půl jedné ráno. Ať je to kdo je to, musí minimálně hořet. Posadí se, protře si oči a vyleze z postele a ačkoli trochu klopýtá, dostane se až ke dveřím. Otevře je, aniž by se ujistil, kdo za nimi stojí a tak důrazně se dožaduje jeho pozornosti.

Ani neví jak a je přiražen ke stěně, něčí stehno se tiskne k jeho rozkroku, dlaně se zasouvají pod triko, rty sjíždí po krku a zuby tisknou jemnou pokožku, kudrnaté vlasy jej lechtají na tváři, a byl by vyděšen k smrti, kdyby celou akci neprovázel závan známé vůně, mix kolínské a vody po holení.

„Harry..." zašeptá překvapeně.

„Biggest... load of bullshit, right?" zamumlá Harry v odpověď.

Louis protočí oči. „Harry, řekl jsem to proto, že-"

„Takže já jsem... pro tebe... jenom... load of... bullshit, ano?" ujišťuje se vztekle Harry, zvedne hlavu a zadívá se menšímu, zato ale staršímu chlapci do očí. „Nic jiného, než hromada zkurvených sraček?!"

„Harry, poslouchej mě," snaží se Louis celou situaci urovnat dřív, než se mu Harry dostane do kalhot.

„Po tom všem... co jsme obětovali, všechno to schovávání, lhaní, utajování a výsměch a celá ta provokace, všechny naše polibky," spojí na chvíli jejich rty prudce, „doteky," sjede dlaněmi po Louisových bocích na zadek, „prošukané noci," vydechne téměř neslyšně a přisaje se ústy na milencův krk. „Všechno to je jenom hromada výmyslů - kvůli tvé krytce?"

„Harry, není to krytka! Řekli jsme si, že tohle skončí, až si najdeme přítelkyně. Já si ji našel. Jmenuje se Eleanor!" brání se Louis.

„Takže Eleanor..." zamumlá Harry a položí dlaň na Louisův rozkrok.

Trochu drsněji jej promne v dlani a ústy se propracuje od klíční kosti nahoru podél krční tepny na místo pod uchem, ten citlivý spot, který si Louis brání zuby nehty, protože pokud jej Harry dráždí tak, jako nyní, není už cesty zpět.

„A myslíš si, že po tom všem, co jsme spolu prožili, se tě jenom tak vzdám ve prospěch nějaké modelky spodního prádla..." vrčí Harry.

Louis se oběma rukama zapře o Harryho ramena a vší silou ho od sebe odstrčí aspoň na tu vzdálenost, kdy si vidí do očí. Navzdory tmě v předsíni, kde oba stojí, vidí vzájemně své roztažené zornice, těžce se zdvíhající hrudníky i vlhké rty, volající po dalších a dalších polibcích.

„Harry, jsem teď s Eleanor. A chci být s ní. Jsi můj nejlepší přítel, měl bys to chápat!"

„Miluješ ji?" zeptá se Harry přímo, „Řekni, miluješ ji, Louisi? Miluješ Eleanor víc než mě?" chytí jej pevně za zápěstí, otočí čelem ke zdi a přitiskne se na Louisova záda, zatímco mu nepřestává chtivě šeptat do ucha.

„Když s ní šukáš, dělá s tebou to, co já?" ačkoli šepot, je chtivý a rázný, stejně jako chtivě a rázně svlékne Louisovo triko.

„Prosíš ji o víc tak, jako prosíváš mě?" na okamžik pustí Louisova zápěstí, aby mohl jeho triko přetáhnout přes hlavu. Louis se nemůže bránit. Mladší chlapec jej tiskne na stěnu, silnými pažemi stále svírá menší tělo a Louis se téměř nemůže hýbat.

Larry ​Stylinson smut collection [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat